Vannak találkozások, amik után már semmi sem lesz ugyanaz. Nem azért, mert valami konkrétan elromlott, hanem mert valaki – akár tudatosan, akár akaratlanul – belenyúlt a másik ember legmélyebb rétegeibe. Carmen pontosan ezt tette Danival. MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renault 5-höz képest az A290 alaposan átalakult. A Dieppe-ben dolgozó mérnökcsapat gyakorlatilag teljesen újratervezte az autó futóművét. A Renault eredeti első felfüggesztését teljesen elhagyták, és új segédkeretet fejlesztettek, amely 60 milliméterrel szélesebb nyomtávot tesz lehetővé. A futómű geometriája teljesen egyedi az A290-re, és a lengéscsillapítókat hidraulikus ütközésgátlókkal egészítették ki, amelyek a rugóút végén finomabb mozgást biztosítanak – ez különösen hasznos a sportos, de mégis kényelmes hangolás eléréséhez.
A hajtáslánc terén is jelentős különbségek vannak: az Alpine erősebb, első tengelyre szerelt elektromos motort kapott, amely kétféle teljesítményszinttel lesz elérhető, 178 vagy 216 lóerővel. A motor kissé nagyobb is, mint a Renault 5-ben található, ami szükségessé tette az egyedi segédkeretet és a teljesen új felfüggesztés-kialakítást. Az autó négydugattyús Brembo fékeket, karakteresebb, sportosabb külsőt és vezetőközpontú belsőt is kapott. A hidraulikus ütközésgátlókat egyébként a korábbi RenaultSport Megane-ban is használták – és nagyon is indokolt, hogy egy erős elektromos autónál is megjelennek.
