Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Debreceni nyugdíjas drámája!

Posted on 2025.06.17.

Kedd reggel váratlan eseménysorozat játszódott le a Debreceni Varsa utcában. Az egyik ház udvarán egy férfi lángolt, amelyre a vízszolgáltató arra járó szakemberei lettek figyelmesek. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az integrált szíjhajtású indítógenerátor (belt-driven starter-generator) emellett kisebb mértékű gyorsítási rásegítést is tud nyújtani: 4,4 fontlábnyi (kb. 6 Nm) forgatónyomatékot képes biztosítani rövid ideig gyorsításkor. Ez ugyan nem tűnik soknak, de egy háromhengeres motor esetében, alacsony fordulaton érezhetően javíthatja a reagálóképességet és csökkentheti a turbólyuk hatását.

Összességében ez a mild-hibrid változat nem kínál forradalmi teljesítményt vagy villanyautós élményt, de kedvező árának és egyszerűbb technikájának köszönhetően ideális választás lehet azok számára, akik megbízható, takarékos és családbarát SUV-t keresnek, de nem feltétlenül ragaszkodnak a legújabb hibrid technológiához.

A középkonzol az egyik legnagyobb eltérés a Nissan Qashqai-hoz képest – és egyben az új X-Trail egyik leglátványosabb belső újítása. Úgynevezett „lebegő” kialakítású, vagyis a konzol alsó részén egy nyitott tárolórekeszt találunk, ahová például egy táska, palack vagy más kisebb tárgy is kényelmesen befér. A felső részen bőségesen elhelyezett pohártartókat találunk, valamint egy vezeték nélküli telefontöltőt, egy hagyományos 12 voltos aljzatot, egy USB-A és egy USB-C csatlakozót is – utóbbi kettő már elengedhetetlen a modern eszközök töltéséhez. Hátul, a második üléssorban ülők számára szintén elérhető egy USB-A és egy USB-C port, így a hátsó utasok sem maradnak le a csatlakozási lehetőségekről.

Érdemes azonban alaposan áttanulmányozni a gyári brosúrát, mert az alsóbb felszereltségi szinteken jelentős a tartalomcsökkentés. Például a belépő szintű Visia felszereltség jóval kevesebb USB-portot kínál, és – ami manapság szinte elképzelhetetlen – még infotainment kijelző sincs az autóban. A digitális műszeregység (az úgynevezett digitális óracsoport) is csak a N-Connecta szinttől felfelé jár, az alacsonyabb felszereltségekben hagyományos analóg műszereket kapunk, kiegészítve egy kisebb, mindössze 7 colos kijelzővel.

A tesztelt autónkban található 12,3 colos digitális műszeregység ugyan nem túlzottan testreszabható, de remekül kihasználja a rendelkezésre álló helyet, és a kijelzők olvashatósága, tisztasága kiváló – a sofőr pillanatok alatt le tudja olvasni a fontos adatokat, még napsütésben is.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme