Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szerda, július 23
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Döbbenet: Nem tudják eltemetni Schmuck Andort!

    BY admin2025.07.22.

    Július 14-én jött a megrendítő hír: elhunyt Schmuck Andor, a közélet különc figurája, akinek élete és halála is kérdéseket hagyott maga után. Bár a politikát már korábban elhagyta, a televíziós szereplései révén még sokáig a köztudatban maradt. A betegségéről évekig csak suttogtak, ő maga is csupán annyit mondott korábban: életmentő műtétre van szüksége. A részleteket azonban sosem osztotta meg. Halála körülményeit a rendőrség azóta is vizsgálja.
    És most itt tartunk: Andor halott – de nem tudják eltemetni. MUTATJUK MIÉRT!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Peugeot 2008 a Stellantis csoport CMP kisautó-platformjára épül, amely az alapját képezi több más modellnek is, így a Peugeot 208 supermininek, a Citroën C4-nek és C4 X-nek, a DS 3-nak, a Jeep Avengernek, valamint a Vauxhall Corsa és Mokka modelleknek is.
    A 2008 motorválasztéka nem olyan széles, mint néhány riválisé; a vásárlók választhatnak egy 1,2 literes PureTech benzinmotor között, amely lehet hibrid rendszerrel vagy anélkül, illetve a tisztán elektromos Peugeot E-2008 között. A belépő szintű, 128 lóerős benzines motor a legtöbb igényt kielégíti, és az Allure felszereltséghez kézi váltó társul, míg a középkategóriás GT vagy a csúcs GT Premium modellekhez nyolcfokozatú automata váltó jár. Az elektromos E-2008 hivatalos hatótávolsága körülbelül 250 mérföld, és simább vezetési élményt nyújt, mint bármelyik benzines változat. Ha a benzines és az elektromos verzió közötti árkülönbséget nem tudod megfizetni, a hibrid változat kisebb anyagi ráfordítással alacsonyabb üzemanyagköltséget kínál.
    Mind a benzines, mind az elektromos modellek elérhetők az Allure, GT és GT Premium felszereltségi szinteken. A személyes kedvencünk az alap Allure verzió, mert minden szükséges felszerelést tartalmaz anélkül, hogy túl magasra emelné az árat – ami fontos, tekintve, hogy a 2008 eleve drágább a nagy népszerűségnek örvendő Ford Puma, a Nissan Juke vagy a praktikus Volkswagen T-Cross modelljeinél. Az autózás élményét tekintve viszont a Ford Puma érződik sokkal élvezetesebbnek és magabiztosabbnak.

    A 2008 és az E-2008 összes változata elsőkerék-hajtású, ami megfelel a szegmens átlagának. Akik viszont a négykerék-meghajtás extra tapadási előnyeit keresik csúszós körülmények között, azoknak más modell után kell nézniük, például a Toyota Yaris Cross után.
    Teljesítmény, 0-60 mérföld/óra gyorsulás és végsebesség tekintetében az 1,2 literes, 128 lóerős benzines változat a kedvencünk: 9,7 másodperc alatt éri el a 0-60 mph gyorsulást, végsebessége 122 mph. A 134 lóerős, 1,2 literes hibrid a leggyorsabb 2008-as modell jelenleg, 8,3 másodperces 0-62 mph idővel és 128 mph végsebességgel. Az elektromos E-2008 154 lóerős, de a 54 kWh-s nehéz akkumulátor miatt lassabb a hibridnél: 9,1 másodperc alatt gyorsul 62 mph-re, végsebessége pedig 93 mph.
    Városi használat során a 2008 könnyű kormányműve nagyszerűvé teszi alacsony sebességű manőverekhez. Viszont észrevettük, hogy a benzines automata modellek furcsa rezgést közvetítenek a belső térbe, ha tolatás közben fékkel szabályozzuk a sebességet.
    A futás alacsony sebességnél kissé nyugtalan, és a Renault Captur jobb rugózási kényelmet nyújt kátyúk és fekvőrendőrök esetén.
    Vidékibb, kisebb utakon, kanyargós B-útvonalakon a 2008 megfelelő tapadással rendelkezik, hogy a lendületet megtartsa. Ám ha a kanyar közepén egy buckára futsz, a futómű nem képes teljesen felfogni az ütközést, így az autó eltérhet az ideális ívtől.
    A karosszéria dőlése sokkal kifejezettebb, mint a Puma vagy az Audi Q2 esetében, melyek sokkal stabilabb, kiegyensúlyozottabb vezetési élményt kínálnak. Az elektromos E-2008, nehéz akkumulátorcsomagjának köszönhetően, amely alacsonyan helyezkedik el az autó padlólemezénél, valamelyest ellensúlyozza a szokásos változat dőlését, de így sem a legfürgébb kis SUV a kategóriában.
    Az automata váltó, a furcsa váltókar-forma ellenére, nagyon kellemes használatot biztosít, simán kapcsol menet közben. Peugeot kézi váltói az utóbbi időben bizonytalanok és gumiszerűek voltak, de a 2008-ban található váltó jelentős javulás. Bár nem olyan örömteli használni, mint a Puma vagy Mazda CX-30 kézi váltóit, de jól végzi a dolgát.
    Autópályán a korábban tapasztalt nyugtalan, alacsony sebességű rugózás megszűnik. Bár 70 mph körül az ajtótükör által keltett szélzaj hallatszik, az általános kifinomultság lenyűgöző, az úthang pedig alacsony.

    Previous Post

    Majka hatalmas drámája!

    Next Post

    Magyar Péterbe belekötöttek!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Józsi gazda megtalálta a szerelmet

    3

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum