Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Döbbenetes dolgot tett Attila Miló Vikivel!

Posted on 2025.11.18.

A Házasság első látásra nézői napok óta forronganak: szerintük Attila végleg elérte azt a pontot, ahonnan már nincs visszaút. A kommentmezők lángolnak, és egyre több hang követeli: „Attila, menekülj, amíg lehet!”
A nézők már az első epizódokban észrevették, hogy hiába próbál Attila kedves lenni, programokat szervezni, és a maga csendes módján közeledni, Viki reakciói gyakran olyan hűvösek voltak, mintha fagyasztóból húzták volna elő. A férfi reménykedett… de a remény napról napra fogyott.
Döbbenetes dolgot tett Attila Miló Vikivel! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

De az összkerékhajtás aligha a fő előnye ennek az autónak. Ahogy a Nissan tette a Qashqai-jal, a Peugeot is a vásárlók fantáziáinak kielégítésére törekszik, ízelítőt adva a SUV-okból, az igazi autók súlya, költségei és társadalmi elítélése nélkül. A Nissan esetében az ötlet annyira sikeres volt, hogy a vállalat teljesen elvetette a hagyományos ferdehátú modell ötletét; a Peugeot nem megy el idáig. Ehelyett a 3008 hosszában és árában a Peugeot 308 ferdehátú és a Peugeot 308 SW kombi között helyezkedik el, és mindkettővel együtt kapható.

Ennek a Peugeot-nak nincs közvetlen története, mivel a Peugeot 3008 az első a sorozatában. De a koncepciójában, ha nem is a génjeiben, van valami a robusztus 404, 504 és 505 kombikból az autóban. A nagyobb 4007 , nagy vonalakban egy átnevezett Mitsubishi Outlander , az egyetlen korábbi Peugeot crossover. Rendelkezik összkerékhajtással, de sokkal inkább „szabályszerű” közepes méretű SUV, mint ez a magas építésű ferdehátú. A 3008 a PSA csoport ismerős kettes platformjának egy változatát használja , amelyre a hagyományos 308 , az új Peugeot 5008 egyterű és Citroën rokonaik is épülnek . Ez azt jelenti, hogy a hátsó felfüggesztés egyszerű torziós gerendával történik – a Peugeot már régóta felhagyott a teljesen független hosszlengőkarokkal, amelyek egykor az alváz védjegyei voltak, költségmegtakarítási okokból –, de a legerősebb 3008-asokban a hátsó felfüggesztés egy extra, központi lengéscsillapítót is tartalmaz, amelynek célja a karosszéria dőlésének csökkentése .
A rendszer letisztult és egyszerű. A japán Kayaba cég fejlesztette ki, amelynek KYB lengéscsillapítói számos új autóban megtalálhatók. A torziós gerendára szerelt központi hidraulikus henger mindkét hátsó lengéscsillapítóhoz csatlakozik. Tartalmaz egy úszódugattyút, amely felett 20 bar gáznyomás van. Egyenes úton a dugattyú szabadon mozoghat a gáznyomás ellenében, így mindkét lengéscsillapító olaját el tudja tolni. Kanyarodás közben a dugattyú szelepeit a két lengéscsillapító közötti nyomáskülönbség rögzíti, így a külső lengéscsillapítóban keletkező nyomásnak nincs menekülési útvonala. Ez merevíti a lengéscsillapító működését, és a 3008 vízszintes marad.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. november
  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme