Dopeman összeházasodott! Ezt kapja

Közösségi oldalán lepte meg rajongóit a nagy bejelentéssel: Pityinger László, azaz Dopeman kedden délelőtt közösségi oldalán lepte meg rajongóit a nagy bejelentéssel: elvette feleségül ŐT! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kezdeti év eleji prototípus tesztet összefoglalva, a változtatások főként arra koncentrálnak, hogy a GR Yaris még tartósabb legyen, ha kemikusan hajtják. A hűtés javult, erősebb háló került a radiátor elé, a fényszórók távolabb kerültek a forró kipufogótól, és a motor, valamint a manuális váltó belső elemei is át lettek dolgozva.
A karosszériában 15%-kal több ponthegesztést és 15%-kal több ragasztót alkalmaztak a kasztni merevítésére, míg az első lengőkar-rögzítéseket megerősítették. A fékek, kerekek és gumik nem változtak. Az utastérben is történt néhány módosítás, amelyek célja a jobb ergonómia és az előre korlátozott látótávolság javítása volt, de ezek melléktermékeként egy digitális műszerfal is kialakult. A kisebb kapcsolók elhelyezése is változott, most már könnyebben hozzáférhetők és láthatók a vezető számára, aki egy versenyülésben vagy biztonsági övvel rögzítve nehezen érhetett el bizonyos gombokat. A GR Yaris ugyanis egy igazán komoly autó. A műszerfal 50 mm-rel lejjebb került, a visszapillantó tükör pedig 25 mm-rel magasabb lett, az autóban egyéb, nem látható módosítások lehetővé tették, hogy az ülést akár 25 mm-rel alacsonyabbra szereljék, bár ez magasságban állítható, és az eredmény azonnal érezhető azok számára, akik az első generációs változatot már jól ismerik. Már nem kell peckelni a visszapillantó tükör körül, hogy lássuk a hátsó kilátást, legalábbis számomra. Ez egy sokkal élhetőbb autó lett.
A vezetési pozíció megfelelő, a kormány pedig kényelmes, miközben az eszközök tisztán olvashatóak. Az anyagminőség belülről nem kiemelkedő, de a súly mindössze 1300 kg, így nem is várhatunk el tőle túl sok luxust.
A saját Sandero-m valójában £16,295-ba került, mivel ez a Stepway változat, amely a „városi terepjárós” megjelenést ötvözi az Expression felszereltséggel. Ez még mindig kevesebb, mint a brit új autók átlagos ára, ami gyakran kétszer ennyibe kerül. Ha nem szükséges a magasabb hasmagasság, a műanyag karosszéria-díszítés és a tetősín, akkor ugyanezt a felszereltséget (amelyet egyébként érdemes választani, mert így járunk az alap klíma, Bluetooth és négyhangszórós rádió mellé egy 8,0 colos érintőképernyővel, hátsó parkolóérzékelővel és tolatókamerával) elkaphatjuk már £14,795-ért, ami igazán remek ajánlatnak számít.
Bár sokan finanszírozással vásárolnak autót, a Sandero Expression változata valójában még £7-tal olcsóbb havonta, mint a Comfort verzió, mindössze £140-ra, mivel ennek jobb a visszavásárlási értéke. Ha ragaszkodsz a Stepway kinézethez, akkor egy plusz £6-ért megkaphatod, bár ebben még mindig nem kapunk négykerékhajtást, ami egyesek számára hátrány lehet.
Leave a Comment