Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    csütörtök, augusztus 14
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Dopeman összeházasodott! Ezt kapja

    BY admin2025.08.13.

    Közösségi oldalán lepte meg rajongóit a nagy bejelentéssel: Pityinger László, azaz Dopeman kedden délelőtt közösségi oldalán lepte meg rajongóit a nagy bejelentéssel: elvette feleségül ŐT! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A kezdeti év eleji prototípus tesztet összefoglalva, a változtatások főként arra koncentrálnak, hogy a GR Yaris még tartósabb legyen, ha kemikusan hajtják. A hűtés javult, erősebb háló került a radiátor elé, a fényszórók távolabb kerültek a forró kipufogótól, és a motor, valamint a manuális váltó belső elemei is át lettek dolgozva.

    A karosszériában 15%-kal több ponthegesztést és 15%-kal több ragasztót alkalmaztak a kasztni merevítésére, míg az első lengőkar-rögzítéseket megerősítették. A fékek, kerekek és gumik nem változtak. Az utastérben is történt néhány módosítás, amelyek célja a jobb ergonómia és az előre korlátozott látótávolság javítása volt, de ezek melléktermékeként egy digitális műszerfal is kialakult. A kisebb kapcsolók elhelyezése is változott, most már könnyebben hozzáférhetők és láthatók a vezető számára, aki egy versenyülésben vagy biztonsági övvel rögzítve nehezen érhetett el bizonyos gombokat. A GR Yaris ugyanis egy igazán komoly autó. A műszerfal 50 mm-rel lejjebb került, a visszapillantó tükör pedig 25 mm-rel magasabb lett, az autóban egyéb, nem látható módosítások lehetővé tették, hogy az ülést akár 25 mm-rel alacsonyabbra szereljék, bár ez magasságban állítható, és az eredmény azonnal érezhető azok számára, akik az első generációs változatot már jól ismerik. Már nem kell peckelni a visszapillantó tükör körül, hogy lássuk a hátsó kilátást, legalábbis számomra. Ez egy sokkal élhetőbb autó lett.

    A vezetési pozíció megfelelő, a kormány pedig kényelmes, miközben az eszközök tisztán olvashatóak. Az anyagminőség belülről nem kiemelkedő, de a súly mindössze 1300 kg, így nem is várhatunk el tőle túl sok luxust.

    A saját Sandero-m valójában £16,295-ba került, mivel ez a Stepway változat, amely a „városi terepjárós” megjelenést ötvözi az Expression felszereltséggel. Ez még mindig kevesebb, mint a brit új autók átlagos ára, ami gyakran kétszer ennyibe kerül. Ha nem szükséges a magasabb hasmagasság, a műanyag karosszéria-díszítés és a tetősín, akkor ugyanezt a felszereltséget (amelyet egyébként érdemes választani, mert így járunk az alap klíma, Bluetooth és négyhangszórós rádió mellé egy 8,0 colos érintőképernyővel, hátsó parkolóérzékelővel és tolatókamerával) elkaphatjuk már £14,795-ért, ami igazán remek ajánlatnak számít.

    Bár sokan finanszírozással vásárolnak autót, a Sandero Expression változata valójában még £7-tal olcsóbb havonta, mint a Comfort verzió, mindössze £140-ra, mivel ennek jobb a visszavásárlási értéke. Ha ragaszkodsz a Stepway kinézethez, akkor egy plusz £6-ért megkaphatod, bár ebben még mindig nem kapunk négykerékhajtást, ami egyesek számára hátrány lehet.

    Previous Post

    Kiderült valójában miért esett ki az erkélyről a 16 éves fiú!

    Next Post

    Menedzsere osztotta meg a szomorú hírt Demjén Ferencről

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Értékes műkincs tört össze a Kincsvadászokban!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum