Dráma a TV2 stúdiójában! A műsorvezető élesztette újra a munkatársát

MOST ÉRKEZETT! Dráma a TV2 stúdiójában! A műsorvezető élesztette újra a munkatársát Szentpéteri Eszternek hálás az egész csatorna. Szívszorító eseménysor zajlott le a TV2 székházában szerdán.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Dacia Spring, a Dacia Sandero és a Dacia Jogger kis költségvetésű autóival könnyedén lefedett alapszegmens után a Dacia számára logikus lépés volt, hogy bővítse kínálatát egy nagyobb modellel, mint a Dacia Duster SUV. Így jött létre a Dacia Bigster, amely a román gyártó legnagyobb autója, és amely sokat köszönhet magának a Dusternek.
Mindkét autó ugyanazt a CMF-B platformot használja, de a Bigster hosszabb és magasabb, mint a Duster, valamint hosszabb a tengelytávja is. Ez több helyet biztosít a fedélzeten, nagyobb csomagtartót és több utas helyet, miközben a kabinban ugyanaz a masszív dizájn figyelhető meg, amely segít eltakarni a Dacia költségvetési gyökereit.
A külső is hasonlóan alakul, a szögletes vonalak és blokkszerű részletek, beleértve a jellegzetes nappali menetfényeket, összhangba hozzák a Dusterrel. Ha nem parkolnak egymás mellett, valószínűleg nehéz lenne megkülönböztetni a két modellt, de ez nem probléma.
A motorválaszték is hasonló, a 1,2 TCe enyhe hibrid manuális hajtáslánc elérhető elöl- vagy összkerékhajtással, vagy egy teljes hibrid automata elől-hajtással, 1,8 literes benzinmotorral.
A Dusterrel ellentétben itt nincs alap Essential kivitel, így a választék az Expression felszereltséggel kezdődik. Ez körülbelül 25 250 fonttól kezdődik a 1,2 TCe motorral, ami hozzávetőleg 3500 fonttal drágább, mint a Duster ugyanezzel a motorral. Mint a Duster esetében, a négykerékhajtás körülbelül 2500 fontba kerül, míg a hibrid modell ára kicsivel 28 000 font fölött kezdődik.
Leave a Comment