K/zigr/nát ro/ba/t egy a személyvonaton, többen megh/ltak és meg/érü/tek! A t/mad/st elkövető férfi súlyosan megsérült, és a kórházba szállítás közben b/leha/t sérüléseibe. A rendőrség és a h/tár/rség szakemberei továbbra is a helyszínen dolgoznak. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 2007-ben frissített, jellegzetes motorháztető-dudor alatt a Nissan 350Z-ben egy kivételes, 3,5 literes V6-os motor dolgozik. Ez az erőforrás a modellfrissítés során alaposan átdolgozásra került, teljesítménye 309 lóerő, de ami ennél is figyelemreméltóbb, hogy a 358 Nm-es maximális nyomaték 90 százaléka már 2000-es fordulatnál rendelkezésre áll. Ennek köszönhetően a középtartománybeli gyorsulás egészen lenyűgöző – a 30–70 mérföld/órás sprintet mindössze 5,3 másodperc alatt teljesítette. Ez a motor nemcsak erős, hanem hangzásában is élményt nyújt: a Nissan mérnökei tudatosan dolgoztak azon, hogy a V6-os egy kulturáltabb, mégis izgalmasabb hangképet produkáljon. A gázpedál lenyomására mély, telt, rekedtes moraj szólal meg a dupla kipufogóból, ami egyszerre ösztönző és zeneien vad – igazi sportautós élményt teremt, ahogy az autó kilő előre.
A 350Z klasszikus, hátsókerék-hajtású konstrukciója a vezetés szerelmeseinek kedvez. A pontos, kellően nehéz érzetű kormány magabiztosan közvetíti az útfelület visszajelzéseit, a Brembo fékek pedig határozottan és jól adagolhatóan harapnak, így a fékezés precíz és kiszámítható. A váltószerkezetet is finomították a korábbi verzióhoz képest: a kar immár nem vibrál a vezető kezében, miközben megőrizte rövid, feszes és pontos mozgását, ami sportos vezetésnél különösen élvezetes. Ugyanakkor a karosszéria merevsége ellenére néhány úthiba, főként kanyar közben, érezhető rázkódást képes átadni az utastérbe. Mindez azonban nem rontja el az összképet – a 350Z futóműve remekül kiegyensúlyozott, könnyen kontrollálható, és minden kanyart hatalmas élménnyé tesz.
