Péntekre tüntetést jelentettek be azok az MVM ügyfelek, akik szerint az MVM kiszámíthatatlan számlázási gyakorlata miatt kerültek nehéz helyzetbe és átv/rve érzik magukat! A demonstrációt az ELMŰ székháza elé szervezik, és mindenkit várnak, akit szerintük az állami energiaszolgáltató „adósságba taszított”. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A visszaváltásoknál fokozott pedálellenállás jelenik meg, ami az energia-visszanyerést hivatott növelni, de ez inkább technikai érdekesség, mint valódi élményfokozó elem.
A GT-t két elektromos motor hajtja, amelyek összkerékhajtást biztosítanak, és így a rendszerteljesítmény 641 lóerőre, a forgatónyomaték pedig 770 Nm-re rúg. Ezek az értékek szinte hajszálra megegyeznek a Hyundai Ioniq 5 N adatainak megfelelőivel, ami nem meglepő, tekintve, hogy a két modell műszaki alapjai rendkívül közel állnak egymáshoz.
A maximális nyomaték azonnal rendelkezésre áll, amint az autó megindul, és ha a kormányon található rikító zöld gomb megnyomásával aktiváljuk a GT módot, az EV6 GT lenyűgöző, gyomorszorító módon lő ki 0–100 km/órára 3,5 másodperc alatt. A rajtautomatika is rendelkezésre áll, amely optimálisra hangolja a teljes hajtásláncot, így a sprint rendkívül keveset ráng, nincs kapkodás vagy kerékkipörgés: az elektronika gondoskodik arról, hogy a teljesítmény a lehető leghatékonyabban jusson az aszfaltra.
Míg a legtöbb elektromos autó csúcssebessége erősen korlátozott, az EV6 GT akár 161 mph (kb. 259 km/óra) végsebességet is elérhet. Igaz, mire idáig felgyorsul, az akkumulátor jó eséllyel a végét járja majd – de ez inkább technikai érdekesség, mint valódi használati érték.
