Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, június 29
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Dráma: összeomlott a szervezete Keleti Andreának!

    BY admin2025.05.12.2025.05.13.

    Egy ismeretlen eredetű, kegyetlen v*rus döntötte le a lábáról Keleti Andreát. A mindig energikus, mosolygós táncművészt szó szerint letarolta a betegség, amely ellen minden erejével próbált harcolni – először otthon, saját erejéből. Azonban a tünetek rohamosan súlyosbodtak, és egy ponton már nem volt más választása: mentőt kellett hívni.
    MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Egy olyan jármű, mint a Hilux, képességeit pusztán az úton mutatott gyorsulási teljesítmény alapján megítélni olyan, mintha figyelmen kívül hagynánk mindazt, amire a jármű 95%-ban tervezve lett. És mégis, mint minden olyan autó esetében, amely piros öltéseket és a „Sport” szót viseli magán, innen kell kiindulnunk.

    A Hilux kellemesen egyszerűen vezethető, és a váltója manuálisan is vezérelhető – igaz, gombokkal és tekerőkkel, amelyekhez kell egy pillanat, hogy végrehajtsák, amit szeretnénk, de végül megteszik, amit kell. Ennek ellenére az autó hátsókerék-hajtással, száraz aszfalton, kikapcsolt menetstabilizálóval elért 0-60 mph gyorsulása pontosan megegyezett azzal, amit összkerékhajtással és aktív elektronikákkal produkált: kereken 10 másodperc. Ez is bizonyíték arra, ha egyáltalán szükség volna rá, hogy egy négyhengeres dízelmotor nem fog túlságosan felvillanyozni, ha kéttonnás pickupot kell mozgatnia.
    A kormány mögötti váltókarok inkább váltási korlátként működnek. Ha harmadik fokozatba kapcsolsz vissza, az autó akár másodikba is visszaválthat, ha szükséges, de nem fog negyedikbe felváltani.

    A menet közbeni gyorsulás is inkább egyenletes, semmint dinamikus. A 2,8 literes motor nem igényli a magas fordulatszámot ahhoz, hogy hasznos nyomatékot biztosítson; 2500 fordulat/perc fölött azonban zajosabbá és kissé kerregővé válik. A váltó nem különösebben lelkesen halad végig a köztes fokozatokon. A felváltásoknak kissé elmosódott, gumiszerű érzete van, és néha olyan, mintha egyes fokozatok csak félig kapcsolódnának be – aztán egy másodperccel később esik csak vissza a fordulatszám.

    Ez a hajtáslánc a nyomatékról szól, mint minden olyan haszonjármű esetében, amelyet vontatásra, mászásra, kúszásra vagy nehéz terhek szállítására terveztek. A motor bőséges mennyiséget termel belőle – és különösen könnyen hozzáférhető módon. A váltó lágy, „szivacsos” kapcsolási érzete ideális például nehéz utánfutóval való manőverezéshez, vagy ha meredek, sziklás emelkedőn kell finoman szabályozni a lendületet.
    A Hilux nyomatékváltója valóban érezhetően megsokszorozza a motor alacsony fordulatszámú erejét részterhelésen – felpörög, majd kicsit többet enged ki magából, mint amit a gázpedál kért.

    Previous Post

    Brasch Bence és Rami együtt!

    Next Post

    Friss hála információ jött 2025-re!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Megérkezett a nagy május végi nagy pénzhoroszkóp!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum