Ebbe a szörnyűségbe halt bele Schmuck Andor

54 éves korában meghalt Schmuck Andor – erősítette meg több hírforrás is. A politikus és médiaszereplő Újpesten kezdte önkormányzati képviselőként, később a szociáldemokrata mozgalom egyik arca lett. Alapítója volt a Tisztelet Társaságának, amely idősek tízezreit fogta össze. Emellett tévéműsorokban, realitykben és kampányokban is rendszeresen feltűnt.
Ebbe a szörnyűségbe halt bele Schmuck Andor:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai Santa Fe Mk3 egy családi 4×4-es SUV, amely tágas belső teret kínál, és minőségérzetében is felveszi a versenyt olyan modellekkel, mint a Honda CR-V, a Mazda CX-5 vagy akár a Land Rover Discovery Sport.
Ez a Santa Fe harmadik generációja, és a dél-koreai Hyundai gyártó egész termékpalettájához hasonlóan viszonylag rövid idő alatt jelentős fejlődésen ment keresztül mind a dizájn, mind a technológia, mind a kidolgozottság terén. A Santa Fe öt- vagy hétszemélyes kivitelben érhető el, utóbbi opcióval pedig egy viszonylag szűk körű, hasonló ár- és méretkategóriás versenytársak közé kerül. A Discovery Sport mellett érdemes még megfontolni a Nissan X-Trail-t, illetve a Santa Fe-vel sok műszaki megoldást megosztó Kia Sorento-t is.
A ma kapható Santa Fe jelentős előrelépés az előző modellekhez képest, de az árlisták is szépen emelkedtek, ami kissé problémás a Hyundai számára, mert így az Audi Q5 és a BMW X3 árkategóriájába lép be. Ezek a prémium márkák egy fokkal magasabb presztízst és exkluzivitás-érzetet kínálnak, de ha ezek nem fontosak számodra, akkor a Santa Fe hosszú alapfelszereltségi listája és egyszerű trim szintjei megkönnyítik a választást. Mindössze egyetlen motorral, valamint két felszereltségi szinttel érhető el. A motor egy 194 lóerős, 2,2 literes CRD dízel, amelyhez manuális vagy automata váltó társítható. Kétkerék-hajtás nincs, és az alap Premium modellnél választható öt vagy hét ülés, míg a csúcsfelszereltségű Premium SE kizárólag hétszemélyes. Ez a nagy dízel nem a legkorszerűbb fogyasztású motor, különösen az automata váltóval, de bőséges vonóerőt biztosít.
A felszereltség igazán impozáns: a Premium modell 18 colos könnyűfém felniken gurul, króm külső részletekkel, tetősínekkel és sötétített üvegekkel rendelkezik, bőrkárpitozott ülésekkel, nagy érintőképernyős infotainment rendszerrel, tempomattal, klímával és tolatóradarral. A Premium SE változat még nagyobb kerekeket, panoráma tetőt, holttérfigyelőt, tolatóautomatika-asszisztenst és hátsó keresztirányú forgalomfigyelőt is kap, ami egy valóban impozáns felszereltségi csomagot eredményez. Mindkét szinthez jár a Hyundai öt éves garanciája is.
A Hyundai Santa Fe egyben a koreai márka előrelépésének zászlóshajója is, amellyel a gyártó a költséghatékony kategóriából a komolyabb mainstream versenytársak közé lépett. A harmadik generáció 2012-es megjelenésekor modern, stílusos külsővel jelent meg, amit egy praktikus, prémium érzetű beltérrel egészített ki – különösen a hétszemélyes változatban, bár a hátsó ülések inkább csak gyerekeknek alkalmasak.
Leave a Comment