Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    hétfő, augusztus 11
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Ebbe halt meg a két Magyar Katona!

    BY admin2025.08.10.

    Két magyar katona is elhunyt az elmúlt napokban – jelentette be a Honvédelmi Minisztérium. A szaktárca közlése szerint augusztus 5-én elhunyt egy magyar főtörzsőrmester, majd augusztus 7-én, Sirok és Kékestető között a Magyar Honvédség egyik 29 éves szakaszvezetője.
    DÖBBENETES OKOK MIATT VESZÍTETTÉK ÉLETÜKET! MUTATJUK!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Az olyan P4 típusú plug-in hibrid rendszereket, mint amilyen ebben az autóban van, korábban már használták például a Jeep modelljeiben is. Ezek a rendszerek viszont általában nehezebbek, mint a P2 vagy P3 típusú megoldások, ahol az elektromos motor közvetlenül a sebességváltóhoz van kapcsolva. Tesztautónk, a Tonale plug-in hibrid változata például több mint 1,9 tonnát nyomott, az autó tömege nagyjából 53:47 arányban oszlik meg elöl és hátul.

    A futómű elöl MacPherson rendszerű, hátul pedig egy egyszerűsített több lengőkaros megoldás van. Az alapfelszereltség része a tekercsrugó és a frekvenciaérzékeny lengéscsillapító, a Veloce felszereltségű tesztautónkban pedig ezek adaptív, két fokozatban állítható lengéscsillapítókra lettek cserélve.

    A kompakt SUV-k világában kezd kialakulni egyfajta különbség: vannak olyan modellek, amelyek ügyesen kihasználják a belső teret, és tágasabbnak érződnek, mint amire a méreteik alapján számítanánk – és vannak, ahol minden kicsit szűkösebb. Sajnos a Tonale inkább az utóbbi kategóriába tartozik.

    A vezetőülésből nézve a testhelyzet magasabb és kicsit zártabb (hajlítottabb térddel), mint például a nagyobb Stelvióban. A fejmagasság elöl szűkös – mindössze 950 mm, miközben az átlag inkább 1000-1050 mm között van. Hátul sincs sokkal jobb a helyzet: a hátsó fejmagasság 890 mm, ami szintén kb. 10%-kal elmarad az átlagtól. A lábtér ugyan elfogadható, de összességében a Tonale belső tere kisebbnek érződik, mint amit elvárnánk.

    A kezelőszervek elrendezése egyszerű és ismerős lehet. Az Alfa jellegzetes „távcső” stílusú műszeregysége digitális kijelzőt kapott, de mellette megtaláljuk a nagy méretű váltókart, az alumíniumból készült váltófüleket, valamint az Alfa híres „DNA” menetmód-választó tekerőjét is. A klíma és fűtés kezelése is külön, fizikai gombokkal történik – vagyis sok lehetőséget kapott az Alfa arra, hogy minőségi érzetet adjon az autónak.

    Previous Post

    Élő adásban káromkodott az RTL műsorvezetője!

    Next Post

    Gáspár Zsolti drámája!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Az Ismert Tévés vetette magát a mélybe!

    L

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum