Egy hazai legenda távozott!

Nagyon régóta téma hogy Galambos Lajos nem érzi jól magát! A hét elején volt több napi lap oldalon és Ttokon téma hogy Lagzi Lajcsi meghalt! Még ha nem is fizikailag! De mentálisan igen! – Gondolják a RAJONGÓK! AZONBAN MA REGGEL ÉRKEZETT A FRISS HÍR! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az 1,8 literes benzinmotor viszonylag visszafogott lelkesedéssel, de megbízható stabilitással működik nagyobb sebességnél, és az autó országúti haladása csendes meggyőződéssel nyűgözi le az embert. Ugyanakkor hamar kiderül, hogy a motor teljesítménye alsó fordulatszám-tartományban kevés, és az összhatás jelentősen csorbul, mert a motort gyakran a határáig kell hajtani ahhoz, hogy elfogadható dinamizmust nyújtson. Habár a fogyasztása a méretéhez képest gazdaságosnak mondható, a legtöbb vásárló ebben a kategóriában mégis inkább a dízelváltozatot választotta – nem véletlenül.
A Toyota 2,0 literes dízelmotorja kizárólag kézi váltóval volt elérhető, és ez a kombináció meglepően jó üzemanyag-hatékonyságot és alacsony károsanyag-kibocsátást biztosított. A valóságos, mindennapi vezetési körülmények között pedig nem sok mindenben maradt el a kisebb, takarékosabb dízeltől. A sebességváltó áttételei valamivel hosszabbak voltak, mint néhány konkurens esetében, így az Avensis gyorsulása például országúti előzéskor nem volt annyira lehengerlő, mint ahogy azt egyes versenytársaknál tapasztalni lehetett. Mindez azonban nem jelentett hátrányt a mindennapi forgalomban, hiszen az erő és a forgatónyomaték eloszlása jól illeszkedett a változatos, valós vezetési szituációkhoz, legyen szó autópályás utazásról, városi közlekedésről vagy szerpentines vidéki utakról.
Bár a motor maximális nyomatéka (250 fontláb, azaz körülbelül 340 Nm) csak 2000-es percenkénti fordulatszámnál áll rendelkezésre – ami kissé későbbi, mint amit a kortárs versenytársak kínáltak –, onnantól kezdve egészen 2800-as fordulatig rendelkezésre áll, méghozzá meglepően hosszan és kiegyensúlyozottan. A teljesítményleadás ekkor határozottan megugrik, ami jól érzékelhetően javítja a dinamizmust. És bár a legnagyobb nyomaték nem érkezik meg azonnal, a gyakorlatban ritkán kívánna ennél alacsonyabb fordulaton is erősebb húzóerőt a vezető.
Leave a Comment