Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, május 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Egy legendától búcsúzunk!

    BY admin2025.05.24.

    Hosszú évek vannak a színész mögött! Naponta több millió nézőt szegez a tévéképernyők elé Gálvölgyi János! Még a mai fiatal generációnak sem kell bemutatni hogy kiről van szó, oly annyira kedvelte mindenki! MUTATJUK A SZOMORÚ RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Jelenleg az elektromos Panda csak egyetlen akkumulátoros elektromos hajtáslánc-opcióval érhető el, amely egy 111 lóerős elektromotort párosít az első tengelyre szerelve, valamint egy 44 kWh-s akkumulátorcsomagot. Ez jó egyensúlyt kínál a teljesítmény és a hatótáv között az árkategóriához képest.

    A 0-ról 62 mérföld/órára (0-100 km/h) való gyorsulás 11 másodpercet vesz igénybe — a La Prima modell 17 colos kerekeivel ez 11,5 másodperc —, így a Grande Panda nem egy tűzijáték vezetési élmény, amit csak tovább hangsúlyoz az elektromotor viszonylag nyugodt reakciója. Ha határozottan nyomod a gázpedált, az autó haladni fog, de a saját tempójában. Magasabb sebességnél viszont még mindig elég erő van ahhoz, hogy tartani tudja a tempót az autópályán; az előzéseket azonban óvatosan kell végezni.

    A vezethetőség ezzel szemben rendben van, precíz és jól kontrollált, de nem kimondottan szórakoztató. Az a játékos élmény, amit korábban az olasz kisautókkal társítottak, már nincs meg teljesen, de igazából kevés, ha egyáltalán van riválisa, amely így vezethető.

    Fontosabb viszont, hogy a Grande Panda meglepően jól rugózik a rövid tengelytávja ellenére. Még a torinói központban tapasztalt rossz útviszonyok sem tudták megzavarni az autó menetkomfortját, nem ütött bele gödrökbe vagy fekvőrendőrökbe, néha egészen kifinomultnak és kényelmesnek érezhető volt.

    A 200 mérföldes hatótáv nagy hír volt, amikor a Fiat Grande Panda először bejelentették, és valóban jó hatékonyságot nyújt alacsony sebességnél és városi környezetben, ahol leginkább használni fogják. Azonban gyorsabb utakon a tompa orr-rész rontja az aerodinamikát, ami miatt ez az érték csökken.

    Ezt tovább rontotta a téli időjárás, amikor vezettük, és nálunk a Grande Panda körülbelül 145 mérföldet tett meg egy olyan útvonalon, amely egyenlően oszlott meg városi, vidéki és gyorsforgalmi utak között. Ez nem csak a Fiat sajátossága, de fontos szem előtt tartani, ha rendszeresen autópályán közlekedsz.

    Az egyéb üzemeltetési költségek azonban valószínűleg minimálisak lesznek, mivel a regeneratív fékek és a viszonylag alacsony saját tömeg segítenek minimalizálni az olyan alkatrészek kopását, mint a fékek és a gumik.

    Previous Post

    Limit a Palack automatáknál! Csak ennyit vesznek vissza!

    Next Post

    Bizonyítékot találtak a 12 éves Gödöllői lány tettére!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Hatalmas fűst borította el a Parlamentet!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum