Egy ország várta: VÉGRE Sallai Nóráról jött a FRISS HÍR!

Azóta mindenki azért szorított, hogy a színésznő a családja körében gyógyulhasson tovább, és ne kelljen visszatérnie a klinikára. Mára minden kiderült! MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A jelenlegi, harmadik generációs Hyundai i20 egy átmeneti korszak terméke a Hyundai formatervezésének történetében. Bár sokkal karakteresebb és merészebb dizájnnal rendelkezik, mint rendkívül visszafogott elődje, mégis, ha a márka újabb modelljeivel – például a feltűnő megjelenésű Kona vagy Ioniq szériákkal – vetjük össze, az i20 formavilága viszonylag szelídnek, mondhatni, visszafogottnak tűnik. Ez nem feltétlenül hátrány, inkább arról árulkodik, hogy az i20 tervezése még nem teljesen szakított a hagyományos vonalakkal, de már elkezdte felvenni a modern, határozottabb dizájnjegyeket.
A 4040 mm hosszúságú és a tükrökkel együtt 2040 mm széles jármű a modern kisautók (vagy más néven szuperminik) mezőnyében teljesen átlagosnak mondható, bár a szélessége az átlagnál kissé nagyobb, ami az utastér tágasságát és az úttartást is pozitívan befolyásolja. A hajtáslánc tekintetében sincsenek meglepetések: keresztben beépített motorok, elsőkerék-meghajtás, elöl MacPherson rugóstagos felfüggesztés, hátul pedig csatolt lengőkaros megoldás, ami ebben a kategóriában megszokott és költséghatékony konstrukciónak számít.
Amikor ez a generáció debütált, a legnagyobb újítás a 48 voltos mild-hibrid hajtáslánc bevezetése volt, ami akkoriban még újdonságnak számított ebben a szegmensben. A rendszer egy 48 voltos lítiumion akkumulátorból és egy inverterből áll, amelyeket együtt egy körülbelül aktatáska méretű egységként a csomagtér padlója alá építettek be – ott, ahol más modellekben a pótkerék kap helyet. A hibrid rendszer része továbbá egy szíjhajtású indítómotor-generátor, amelyet közvetlenül a belső égésű motorhoz kapcsoltak.
Leave a Comment