Egyetlen Ázsia Expresszben sem történt még ilyen

Ez rettenetesen fájhatott! Ördög Nóra elismerte, egyetlen Ázsia Expresszben sem történt még ilyen Nézni is fájt az Ázsia Expressz hétfő esti adásának egyik feladatát, amikor is a versenyzőknek felváltva kellett egy kirakós feladatot megoldani, miközben a „pihenő fél” egy kád, konkrétan jeges vizében kellett, hogy üljön. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az X-Trail csomagtere nem tartozik a kategóriája legnagyobbjai közé. A mild-hibrid (enyhe hibrid) változat esetében 585 literes csomagtérrel lehet számolni, ha a hátsó ülések normál, felállított pozícióban vannak. Ez egyébként 81 literrel több, mint amit a Nissan Qashqai kínál hasonló helyzetben. Az e-Power kivitelek valamivel kisebb, 575 literes csomagtérrel rendelkeznek, és ha a hétüléses változatot választja valaki, akkor a teljes raktérkapacitás tovább csökken, egészen 485 literre.
Ha viszont a hátsó üléseket lehajtják, akkor lényegesen nagyobb, tágasabb rakodótér válik elérhetővé – ez a választott konfigurációtól (öt- vagy hétüléses verzió) függően körülbelül 1300 és 1400 liter között alakulhat. Amennyiben valakinek a vontatási képesség elsődleges szempont, érdemes kerülni az elsőkerék-meghajtású, 201 lóerős e-Power változatot, mivel ennek a maximális fékezett utánfutó-vontatási kapacitása mindössze 670 kilogramm. Ezzel szemben az 161 lóerős mild-hibrid modell már akár 2000 kilogrammot is képes vontatni az ötüléses kivitelben, bár ez az érték 1800 kilogrammra csökken, ha a hétüléses verzió mellett dönt valaki. A kínálat csúcsán elhelyezkedő, 210 lóerős, összkerékhajtású e-Power e-4ORCE modell legfeljebb 1800 kilogrammos utánfutót tud elhúzni, de ebben az esetben is csökken a teherbírás, ha hétüléses kivitelről van szó – akkor ez az érték 1650 kilogrammra esik vissza.
Leave a Comment