Egyre több kórházi osztály áll le Magyarországon

Szinte minden nap hallani a magyar egészségügy problémáiról, de eddig nem volt átfogó kép arról, pontosan hol és milyen okból omlanak össze az ellátások. Most azonban a Direkt36 több száz dokumentumot elemzett. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Genesis a Hyundai és a Kia prémium testvérmárkája, vagyis egy magasabb kategóriát képvisel, elegánsabb kivitelben, gazdagabb felszereltséggel és fejlettebb technológiával. Emiatt a Genesis GV60 ára is magasabb, mint a Kia EV6 vagy a Hyundai Ioniq 5 modellé, de nem annyival, mint azt sokan elsőre gondolnák. Az alapár például körülbelül 47 000 angol fontnál (vagyis kb. 21-22 millió forintnál) kezdődik, ami csak alig több mint 2800 fonttal drágább, mint a hasonlóan felszerelt Kia EV6. Ez azt jelenti, hogy az árkülönbség valójában elég csekély, tekintve, hogy a Genesis prémiumautónak számít, még ha ugyanarra a műszaki alapra is épül.
Van ugyanakkor egy erősebb, jobban felszerelt változat is, a Sport Plus, amely már jóval drágább, mintegy 18 400 fonttal kerül többe az alapmodellnél. Ez valóban jelentős ugrás, de még így is versenyképes marad, hiszen nagyjából egy szinten van a Model Y Performance és a Ford Mustang Mach-E GT áraival, miközben még mindig jóval olcsóbb, mint például egy Taycan Cross Turismo. Tehát a prémium szegmenshez képest továbbra is jó ár-érték arányt képvisel.
A Genesis egyik legnagyobb kihívása jelenleg az, hogy még nem elég ismert márka. Mivel sok vásárló nem hallott még róla, vagy nem tudja pontosan hova helyezze el a prémium márkák között, ez hátrányosan hat az úgynevezett maradványértékre – vagyis arra az összegre, amennyit az autó ér majd néhány év múlva. Ez pedig végső soron azt jelenti, hogy a havi lízing- vagy hiteltörlesztések is magasabbak lehetnek, mint egy ismert márkájú autó esetén.
Leave a Comment