Bár az ország nagy részén egyelőre enyhébb, sok helyen tavaszias hangulatú télben volt részünk, hamarosan látványos változás közeledhet. Az elmúlt időszakban több helyen is 10 fok körüli hőmérsékleteket mértek, miközben a csapadék is csak elszórtan jelent meg.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hilux BEV bruttó, 59,2 kWh kapacitású akkumulátora első ránézésre visszafogottnak tűnhet, különösen akkor, ha figyelembe vesszük, hogy a KGM Musso EV egy jóval nagyobb, 80,6 kWh-s akkucsomagot kapott, míg az Isuzu D-Max Electric esetében 66,9 kWh a hasznos kapacitás. A Toyota azonban tudatosan más szemléletet követ a Hilux BEV-vel, és ezt a modellt kifejezetten egy szűkebb, speciális felhasználói kör számára pozicionálja.
A japán gyártó szerint ez az elektromos Hilux elsősorban olyan munkákra készült, ahol nincs szükség nagy napi hatótávra, például erdészeti feladatokra, ipari területeken végzett karbantartási munkákra vagy repülőtéri földi kiszolgálásra. A Toyota alapos piackutatást végzett a célcsoport igényeinek feltérképezésére, és ennek alapján határozta meg azt az akkumulátorméretet, amely ezekhez a feladatokhoz megfelelő kompromisszumot jelent a hatótáv, a tömeg és a használhatóság között.
