Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

EL IS FOGADTÁK: Brutálisan változik a NOVEMBERI nyugdíj!

Posted on 2025.09.24.

Novemberi nyugdíjemelés 2025-ben: lesz, akinek 100 ezer forint járhat, más egy fillért sem kap! Az emelést csak azok kapják, akik már január 1-jén nyugdíjasok voltak. Aki év közben vonult nyugdíjba, kimarad a korrekcióból. Ugyanez igaz azokra, akiknek ellátása technikailag nem esik bele az emelés körébe. Így lesznek, akik jelentős összeget kapnak novemberben, mások viszont egy fillérrel sem számolhatnak.
MUTATJUK A PONTOS SZÁMOKAT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A teljesítmény pont olyan, amilyet egy ilyen autótól elvárnánk. A tesztelt 8,6 másodperces 0–100 km/h-s gyorsulás négy tizeddel marad el a kisebb és könnyebb testvérétől, és alig egy másodperccel van a Puma Gen-E mögött. A 48–113 km/h (30–70 mph) gyorsulás 7,5 másodperces ideje nem fog senkit lenyűgözni, de elég ahhoz, hogy szükség esetén megelőzz valakit, vagy felgyorsulj egy rövid gyorsítósávon. Teszi a dolgát, és ebben az árkategóriában, ebben az osztályban teljesen versenyképes.

Ha az elektromos világon belül ennél jelentősen nagyobb tempót akarsz, akkor mélyebben kell a zsebedbe nyúlni, például a 37 ezer fontos Mini Aceman JCW vagy a Volvo EX30 esetén. Igen, a Renault készít egy Alpine-hangolású változatot az 5-ösből, 174 vagy 215 lóerővel, de valószínűtlen, hogy a kevésbé sportos 4-es ugyanezt a bánásmódot megkapná. Azok, akik gyorsabb változatra vágynak ebből a mini-kombiból, érdemes kivárni egy esetleges összkerékhajtású verziót, ami egy második villanymotort jelentene a hátsó tengelyen.

A teljesítménytől függetlenül az autó vezethetősége kiváló. A gyorsulás élénk, de nem túl hirtelen, és nincsenek zavaró, szintetikus hajtáslánchangosítók. (Sőt, szinte semmilyen hang nincs.) A hajtáslánc reakciója változtatható a kormányon lévő módválasztó gombbal, de őszintén szólva ez nem az a típusú autó, és a legtöbben úgyis a Comfort módban maradnak majd.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme