Él Molnár Csilla szépségkirálynő!

Molnár Csilla mindössze 17 évesen vetett véget életének, óriási adag gy0’gyszerrel, alig kilenc hónappal azután, hogy 1985-ben szépségkirálynővé koronázták. Bár búcsúlevelet hagyott hátra, amely inkább segélykiáltásnak tűnt, sokan kételkedtek halálában.
AZ ÖCCSE ÉS A POLGÁRMESTER IS NYILATKOZOTT, Él Molnár Csilla szépségkirálynő! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai Kona Electric első generációja is jó volt, ám a második nemzedék még jobb annál. Méreteiben nagyobb lett, ami még praktikusabbá teszi versenytársaihoz képest, ráadásul puha tapintású anyagok és a legmodernebb technológia elegye emeli a beltér hangulatát egy magasabb szintre, mint korábban. Az alapváltozat a kisebb akkumulátorral csábítóan megfizethető, míg a nagyobb akkumulátor egyetlen töltéssel akár 319 mérföldes hatótávolságot kínál. Nem csoda, hogy ennek a modellnek ítéltük oda az Auto Express „Év Autója 2023” díját.
Az Advance felszereltségű, 65,4 kWh-s akkut használó alapmodell ára körülbelül 35 000 fontos, míg a középkategóriás N Line hozzávetőleg 2 000 fonttal drágább; az igazán gazdagon felszerelt N Line S és Ultimate változatok ára pedig 39 500 font körül alakul. Az autó alapfelszereltsége rendkívül gazdag, de számos feláras opció is rendelkezésre áll: lakkozás, két tónusú tető (az N Line és N Line S modelleken), teljes bőrkárpit az Ultimate szinten, valamint különleges Lux csomagok, amelyek opcionálisan tartalmazzák az ülés memóriafunkcióját, digitális kulcsot, távoli parkolás-asszisztenst és fűthető töltőnyílás-ajtót. Ezek azonban arra is figyelmeztetnek, hogy opciók hozzáadásával az autó ára átlépheti a 40 000 fontos luxusautó-adó határát, ami jelentősen megnövelheti az évi útdíj-terhet a második év utáni időszakban.
Maga a Kona Electric kényelmes hosszú utakra, bár a vezetési élményből hiányzik az izgalom és a sebesség élménye. Városi közlekedésben kiválóan kezelhető, könnyű kormányzása révén szinte ujjbeggyel fordítható, bár nagy sebességnél alig ad visszajelzést, így kanyargós, kis forgalmú utakon nem a leginkább élvezetes vezetni. Autópályán talán nem olyan heves, de elegendő erőt biztosít egy lassabb jármű előzéséhez. A rugózás puha és kényelmes – egyenletlen útburkolaton is rugalmasan viselkedik, miközben kanyarban sem hajlik túlzottan a karosszéria –, így a komfort és a precizitás egész jó egyensúlyt alkotnak.
Leave a Comment