Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    péntek, június 13
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Elkapták az üvegvisszaváltó nyugdíjas csalókat!

    BY admin2025.06.11.

    Egy kiskunhalasi üzlet szisztematikus megkárosítására épült bűnös akció ért véget a múlt héten, amikor a rendőrök lecsaptak egy nyugdíjas nőre és középkorú fiára. A páros hónapokon keresztül verhette át az automatizált üvegvisszaváltó rendszert – kreativitásuk azonban végül nem bizonyult elégnek a lebukás elkerülésére. Több mint hárommillió forintos kárt okoztak az áruháznak.
    Mutatjuk hogy csinálták:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Egy hétüléses SUV, amelyet mindössze 134 lóerős háromhengeres motor hajt, elsőre elég alulmotorizáltnak tűnhet, de a valóságban valamivel jobb a helyzet – ha nem is sokkal.
    Ez részben a 5008 viszonylag szerény saját tömegének köszönhető, amely a Horiba MIRA mérlegén 1736 kilogrammnak bizonyult – ami ebben a méretosztályban könnyűnek számít. Összehasonlításképpen: a Hyundai Santa Fe Hybrid és a Nissan X-Trail e-Power e-4orce egyaránt nagyjából két tonnát nyomnak.
    A tesztpályán az 5008 Hybrid 0,8 másodperccel verte a gyárilag megadott 0–100 km/h-s idejét, és 10,5 másodperc alatt teljesítette a sprintet. Ez elfogadható szintű teljesítmény, bár nem sok tartalékot hagy, ha valóban mind a hét ülés használatban van, vagy hirtelen gyorsításra van szükség például autópályán.

    Noha álló helyzetből lassabban gyorsul, mint a Santa Fe, a Peugeot csak fél másodperccel marad el a 30–110 km/h-s gyorsítás során negyedik fokozatban – ami jelzi, hogy a középtartományban nem teljesít rosszul.
    A teljesítmény tehát megfelelő – de nem több ennél –, ugyanakkor az első dolog, amit induláskor észreveszünk, az a motor különféle zajai. A láncos vezérlés bevezetése jó hír a megbízhatóság szempontjából, viszont a finom járás rovására megy. Alapjáraton néha úgy hangzik, mintha valami komolyabb mechanikai problémája lenne, és különféle rezonanciák, zümmögések és nyekergések kísérik a működését. Magasabb fordulaton kellemes, háromhengeres brummogásba vált, de a váltó jellemzően alacsonyan tartja a fordulatot a fogyasztáscsökkentés érdekében.

    Previous Post

    Örömhír érkezett! Jön az extra nyári (nyaralási) nyugdíj!

    Next Post

    Lekerül a képernyőről a Kincsvadászok

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Nagy a baj! Jákob Zoli már a rendőrségen!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum