Elkapták Krausz Gábort!

Krausz Gábor végleg maga mögött hagyott egy korszakot! A tetoválás eltüntetése közben Gábor őszintén mesélt életéről, beleértve kihágásait: Ő maga vallotta be: Lo/áson kapták Krausz Gábort! Lapozz a részletekért! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A „letisztult és ártalmatlan megjelenésű, bár kissé jellegtelen” talán a legjobb összefoglalása annak, ahogy a Nio EL6 külseje első pillantásra hat. Nem kifejezetten izgalmas vagy különleges, de kellemes és modern – olyan típus, amit az ember nem feltétlenül fordul meg utána az utcán, de valószínűleg sokan el tudnák képzelni magukat benne. Ugyanakkor van egy feltűnő részlet, amely némileg megtöri ezt a visszafogott dizájnt: a szélvédő fölé helyezett kameraház, ami nem biztos, hogy a legelőnyösebb módon teszi felismerhetővé az autót. Valahogy az embernek egyből a városi taxik jutnak róla eszébe – főleg az egyenfeketére fényezett modellek esetében.
Azonban a valódi érdekességek nem kívül, hanem a motorháztető (vagy inkább az akkumulátorrekesz) alatt rejtőznek. A Nio EL6 a gyártó legújabb, NT2.0 (vagyis Nio Technology 2.0) platformjára épül, amely számos fejlett technológiai megoldást tesz lehetővé. Kétféle akkumulátorcsomag választható hozzá: egy 75 kWh-s, amellyel körülbelül 405 kilométert lehet megtenni, valamint egy 100 kWh-s változat, amely ideális körülmények között akár 530 kilométeres hatótávot is biztosíthat. Ez már egyértelműen az erősebb mezőnybe sorolja az EL6-ot, legalábbis papíron.
A töltési teljesítmény a kisebbik akkumulátor esetében maximum 140 kW, míg a nagyobb csomaggal szerelt modell – amit jelen tesztben is vezettek – akár 180 kW-os gyorstöltést is fogadni képes. Ez ugyan nem éri el a Tesla, a Hyundai vagy a Kia legfrissebb modelljeinek töltési sebességét, de még így is versenyképes érték a legtöbb elektromos autóhoz képest.
Ami azonban igazán megkülönbözteti a Niót a többi gyártótól, az a cég saját fejlesztésű és szabadalmaztatott akkumulátorcsere-technológiája. Ez lehetővé teszi, hogy a járműben lévő akkumulátort kevesebb mint öt perc alatt egy teljesen feltöltöttre cseréljék ki az erre a célra kialakított csereállomásokon – gyakorlatilag egy gyors „tankolást” tesz lehetővé, de elektromos módon. Jelenleg 120 ilyen állomás telepítését tervezik Európa-szerte, és az Egyesült Királyságban is több helyszínen kívánják bevezetni a rendszert a hivatalos piaci rajt előtt. Bár kissé szkeptikusan jegyzik meg, hogy a brit közúti infrastruktúra és a szabályozási környezet talán nem éppen ideális ehhez az innovatív megoldáshoz – mindenesetre sok sikert kívánnak a vállalkozásnak. Kínában már bizonyított a rendszer: 2017-es indulása óta több mint 30 millió akkucserét hajtottak végre a Nio állomásain, ami egyértelműen mutatja, hogy nemcsak működőképes, hanem népszerű is.
Leave a Comment