Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Elküldik Majkát az X-faktorból!

Posted on 2025.09.22.

Rendkívüli jelenetek zajlottak az RTL tehetségkutatójának legutóbbi forgatásán. A zsűri tagjai között eddig ritkán fordult elő olyan éles szóváltás, amely miatt meg kellett szakítani a munkát, most azonban Majka és Gáspár Laci összecsapása annyira eldurvult, hogy az egyik mentor felállt, és közölte: többé nem kíván részt venni a műsorban. A botrányt Patai Anna fellépése robbantotta ki. Az egykori gyereksztár felnőttként tért vissza a színpadra, és produkciójával szinte letarolta a mezőnyt.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár a Tipo egy kicsit elmarad a versenytársaktól a menetkomfort terén, nem nagy a különbség, és az autó jól kezeli a rázós utakat, miközben a kisebb egyenetlenségeket is háttérbe szorítja. A vezetési pozíció alacsonyabb, mint a versenytársaké, bár nem kényelmesebb.

A szívó 1.4-es 94 lóerős benzinmotor rendkívül finoman működik, a városban alacsony fordulatszámon szinte hangtalan, és csak magasabb sebességnél hallani zavaróbb zajt. Az autópályán a szél- és úthangok is erősebbek, de ezeket a Tipo jól elnyeli. A motor teljesítménye nem rossz, de nem olyan dinamikus, mint a turbós benzin- vagy dízelmotoroké.

A 1.4 T-Jet motor kicsit éhesebb, de ezt választanánk a másik benzines helyett, mivel jobb a reakcióképessége. Alacsony fordulatról több nyomatékot ad, és 118 lóerős teljesítményével elég fürge ahhoz, hogy lépést tartson a forgalommal.

A 1.6 literes dízelmotor kívülről zörgősen működik, de belső térben majdnem olyan csendes, mint a benzinmotor. Ha erőteljesen pörgeted, hallani a zajt, de legtöbbször a motorhang a háttérben marad. 320 Nm nyomatékkal a dízel gyorsnak érződik, különösen sebességváltás közben. Az autó szinte nem igényel magas fordulatszámot, hogy jól haladjon, és az ötfokozatú manuális váltó kissé gumiszerű érzést kelt.

A Fiat Tipo üzemeltetési költségei szintén alacsonyak voltak a tervezésnél. Az alapmodell körülbelül 15 000 fonttól kezdődik, és a legmagasabb felszereltség sem túl drága, így ha egy tágas kisautót keresel szűk költségvetéssel, a Tipo jó választás lehet. A Tipo Station Wagon 550 literes csomagtérrel rendelkezik, és 1 000 fonttal drágább.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme