„Fel akartam állni egy székről, de a lábam nem mozdult. Lebénultam, de csak pár másodpercre, aztán minden visszatért a régibe. Azt gondoltam, túlhajszoltam magam, hiszen rengeteget dolgoztam akkoriban. Az előadás közben azonban újra jelentkeztek a furcsa tünetek: nem jutott eszembe a szöveg, néha megakadtam a mondat közepén.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën már bejelentette, hogy néhány hónapon belül érkezik egy nagyobb hatótávú, 98 kWh-s akkumulátor-opció is, amelyhez erősebb, 226 lóerős elektromotort társítanak. A Stellantis-csoport ugyanennek a padlólemeznek a felhasználásával több modelljét is kínálja kétmotoros, összkerékhajtású konfigurációban, akár 325 lóerős teljesítménnyel – ám egyelőre nincs hír arról, hogy a Citroën kínálatában ez az erősebb verzió is megjelenne. Dízelmotoros változat pedig már nem lesz elérhető.
Városi környezetben a C5 Aircross vezetése kifejezetten kellemes: a magas üléspozíció és a jó kilátás miatt könnyű manőverezni, és az autó mérete ellenére sem tűnik ormótlannak. A hibrid modelleknél viszont tapasztalható, hogy a fékek túlságosan harapósak, és a teljesítmény-leadás sem mindig egyenletes, ami megnehezíti a finom, sima vezetést. Az elektromos e-C5 ezen a téren sokkal kifinomultabb: a gyorsítás azonnali és folyamatos, alacsony sebességnél különösen kellemes, de sajnos a fékek karaktere itt is kissé kiszámíthatatlan, ami főleg araszoló forgalomban zavaró lehet.
