Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Elszabadul a pokol a Házasság első látásra forgatásán

Posted on 2025.10.14.

Teljes döbbenet, megfagyott levegő és egy pillanat alatt kitörni kész botrány – így lehetne leírni azt a jelenetet, amikor Dani ruhapróbáján egyszer csak belépett az ajtón az exe, Anikó! Mindenki ledermedt, a stábtagok csak néztek egymásra, a stylist pedig majdnem elejtette a ruhát a kezéből. „Ez most komoly?!” – súgták egymásnak a háttérben. A férfi arcáról is lefagyott a mosoly: mindenki arra számított, hogy pillanatokon belül elszabadul a pokol.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Stonic belsejében nincs nagy felhajtás, és a Kia legjobb erőfeszítései ellenére, hogy feljebb tolja a kínálatot, nincs túl sok puha tapintású anyag.
Vannak olyan részek, amik jobban érződnek, mint mások, például a kartámasz, de az ajtókon és a lábfejek alatt sok a karcos műanyag. Ennek ellenére minden robusztusnak és szilárdnak érződik: egy kutyának is gondot okozna átrágni magát a díszléceken, az biztos.
A Stonic egyik előnye a műszerfal konfigurációja, ami részben a minden modellben alapfelszereltségként kínált 8,0 hüvelykes érintőképernyőnek köszönhető. Könnyen használható, és a menük közötti navigáció is egyszerű az érintőképernyő alatt található fizikai gomboknak köszönhetően.

Valójában a Stonic fizikai gombjainak száma üdítő látvány, különösen annak fényében, hogy sok riválisa már érintőgombokat is használt, amelyek használata menet közben bosszantóan nehézkes lehet. Maga a képernyő rendben van: időnként kicsit akadozik, különösen, amikor a navigációs térképen próbálunk nagyítani és kicsinyíteni.
Az Apple CarPlay és az Android Auto alapfelszereltség, és bár nem vezeték nélkül, Bluetooth-on keresztül működik, okostelefonja nagyon könnyen csatlakoztatható a klímavezérlők alatti USB-porton keresztül, és csatlakozás után jól működik. Emellett egy átdolgozott, 4,2 hüvelykes fedélzeti számítógép képernyő is tartozik hozzá, amely élesebb grafikát kínál.
Funkcionális szempontból azonban a Stonic SUV-identitása félkésznek tűnik például a Ford Pumához képest. Ahelyett, hogy kényelmesen oldalra csúsznánk a vezetőülésbe, lejjebb ereszkedünk, ami azt jelenti, hogy a kilátás nem az, amit parancsolónak neveznénk.
Bőséges a fejtér és a magasságállítás az ülésben. A jobb oldalon található karral keresztező magasságúra is állítható. Összességében azonban ez a vezetési pozíció nem egy olyan, amely azonnal a könnyű hozzáférhetőségről vagy a kényelemről árulkodik.

A hátsó hely leginkább az ülésmagasítóban ülő gyerekeknek, és egy átlagos méretű felnőtteknek megfelelő, ha toljuk a tetőt. A magasabb utasoknak szét kell terpeszteniük a térdüket és görnyedniük kell az ülésükben, hogy elkerüljék a tetőkárpittal való érintkezést. A vezetőülés a tesztelőink által preferált helyzetben volt, így a lábtér is nagyon korlátozott volt.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme