Ennyit kapott Kulcsár Edina a válás után

A válás mindig hatalmas veszteség, és különösen furcsa a nyertesekről és vesztesekről beszélni ilyen helyzetekben. Azonban amikor hírességekről van szó, gyakran felmerül a kérdés, hogy ki jött ki jobban egy kapcsolatból. Most mindenre fény derült! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A modellválaszték széles skálán indul, a Single Cab Isuzu D-Max Utility alapára körülbelül 27 500 font + ÁFA. Ez alapból kétkerékhajtású, de további 2500 fontért négykerékhajtásúra és differenciálzárra is váltható. Az Extended Cab Utility ára körülbelül 31 000 font, míg a Double Cab-ra történő frissítés kevesebb mint 1000 fontba kerül.
A DL20 kapható Extended Cab vagy Double Cab változatban is, ára körülbelül 34 000 font + ÁFA, míg az automatikus sebességváltó a Double Cab esetében körülbelül 2000 fontért választható. A DL20-ról DL40 szintre történő váltás körülbelül 3000 fontba kerül (csak Double Cab formában), míg a V-Cross alapára 38 000 font, az automatikus változat pedig körülbelül 2000 fonttal drágább. Az Arctic Trucks változat később visszatér a kínálatba, de várhatóan jelentős felárat jelent majd a V-Crosshoz képest.
Bármelyik modellt is választja, ugyanaz a 162 lóerős, négyhengeres turbódízel motor található az autó motorházában, miközben hatfokozatú manuális vagy automatikus sebességváltók is elérhetők.
A hosszú garancia és a bőséges alapfelszereltség miatt az Isuzu D-Max vonzó választás, és többféle modell is elérhető, amelyek különböző célokra alkalmasak. Az Utility változat igazi munkagép, míg a csúcsmodellen, a V-Cross-on, egy erős érvet találunk arra, hogy a D-Max nemcsak munkásautóként, hanem családi autóként is megállja a helyét. A folyamatos frissítések segítettek abban, hogy a D-Max lépést tartson a riválisokkal, és off-road képességei jók, de az egyetlen elérhető 1,9 literes dízelmotor teljesítménye elmarad a kategória vezetőihez képest. Az aszfalton sem annyira kifinomult, mint a versenytársai.
A legfrissebb, 2025-ös frissítés során egy finoman módosított orr-rész került bevezetésre új légbeömlőkkel, amelyek segítik a levegő áramlását az első kerekek körül, egy módosított motorháztető vonallal és új lámpákkal. A hátsó lámpák is újratervezésen estek át, és az új csomagtérajtóval együtt érkeznek. Belül egy felhasználóbarátabb, nyolc hüvelykes (a V-Cross modellekben kilenc hüvelykes) infotainment rendszer található, míg a duál ADAS rendszer szélesebb látószöget kapott, hogy javítsa a biztonsági rendszerek reakcióját. A Rough Terrain kapcsolóval a jármű elektronikáját optimálizálják csúszós körülményekre.
Leave a Comment