Epeműtét helyett

Már vagy nyolc éve szenvedtem epergörcsökkel. Időnként annyira rosszul voltam, hogy fájdalmamban összegörnyedve a falat kapartam. Olyankor bármit is csináltam, semmi sem használt. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Több hatótávot érhetsz el, ha alacsonyabb sebességen közlekedsz – például városban vagy sűrű forgalomban. Az elektromos motorok pont az ellenkezője a dízelmotoroknak, mivel alacsony sebességnél a leghatékonyabbak, míg autópályán kevésbé, így ha sok hosszú távú utat teszel meg, akkor számíts arra, hogy kevesebb kilométert tudsz megtenni egy töltéssel.
Elérhető egy 50 kWh-s akkumulátor-opció is, amely kisebb, 139 mérföldes (kb. 223 km-es) hatótávval bír, viszont ezt a modellt a Peugeot Expertnél nem kínálják, így bizonyos vásárlóknak lehet hasznos. Ez olcsóbb, és valamivel gyorsabban is töltődik (mivel kevesebb akkumulátort kell feltölteni).
Maximálisan 100 kW-tal tölthető, ami 5%-ról 80%-ra 45 perc töltési időt jelent (az 50 kWh-s változatnál 38 percet). Ez kissé lassúnak számít, ha elektromos személyautókhoz vagy szokva, de ugyanilyen a Stellantis-csoport testvérmodelljeinél, és sok haszongépjárművet még ennél is lassabb töltés jellemez.
Normál háztartási konnektorról való teljes feltöltés 37 órát vesz igénybe (az 50 kWh-s modellnél 22,5 órát), ezért mindenképp ajánlott egy 7,4 kW-os falitöltő használata, ami lerövidíti a töltési időt 11 óra 20 percre (az 50 kWh-s változatnál 6 óra 45 percre). Egy 11 kW-os töltés – ami nem mindig elérhető az Egyesült Királyságban – még tovább csökkenti az időt 7,5 órára (4,5 órára az 50 kWh-s modell esetén). Az 11 kW-os töltési lehetőségért otthon vagy munkahelyen egy 400 fontos felárat kell fizetni, ha hozzáférsz ilyen töltőhöz.
A raktér mérete nem rossz, de nem is erőssége a Scudónak, különösen, ha összehasonlítjuk egy Ford Transit Custom normál (5,8 m³) vagy hosszabb (6,8 m³) változatával. A teherterület hosszabb is a Transitnál, bár természetesen a Scudónál is kérhető áthajtós (through-load) opció, amely extra helyet biztosít hosszabb tárgyak számára az utasülés alatt, és a raktér hosszát 2 512 mm-ről 3 674 mm-re növeli.
A kerékdobok közötti szélesség 1 258 mm, a raktér szélessége 1 636 mm, a tetőig mért magasság pedig 1 397 mm, ezek megegyeznek a Scudo testvérmodellekkel. Az oldalsó ajtók nyílásai 935 mm szélesek és 1 241 mm magasak, ami nem a legnagyobb a rivális furgonok között, viszont a Fiat legalább mindkét oldalsó ajtót alapfelszereltségként kínálja – amit néhány másik zárt áruszállító nem tesz meg.
Leave a Comment