Erdei Zsolt drámája!

Eltűnt Erdei Zsolt fia! Teljesen összeomlott a családapa! Erdei Zsolt és kamasz fia, Viktor között igencsak viharos volt a kapcsolat az utóbbi években. Az ökölvívó világbajnok kendőzetlen őszinteséggel mesélt arról, hogy családterápiára volt szükség kapcsolatuk rendezéséhez. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
Ez is érdekelhet:
Az első generációs Discovery Sport nem igazán váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ha teljesítményről volt szó. A Fordtól származó dízelmotorral indult, amely – ahogy korábban is írták – „olyan hangos volt és olyan kipufogószagú, mintha egy másik korszakból maradt volna itt”.
A helyzet valamelyest javult, amikor a modellciklus közepén bevezették a Jaguar Land Rover saját fejlesztésű, kisebb méretű Ingenium dízelmotorját, de ezek az EU6-os normáknak megfelelő motorok sem tudták utolérni a konkurencia, főként német gyártmányú motorjainak finomságát és kifinomultságát.
A lágy-hibrid technológia bevezetésétől senki sem várt igazi forradalmat az Ingenium motor teljesítményében, és ebben a 2.0 literes turbódízel prémium terepjárók világában a Discovery Sport inkább visszafogottan teljesített.
A négykerék-hajtás miatt ugyan nem volt gondja a tapadással, még nedves úton sem, de mivel az autó saját tömege közel két tonna, a D180-as verzió 0–100 km/órás gyorsulása tíz másodperc fölé csúszott – ami a kategóriában elmaradónak számít.
Menet közben sem reagált túl gyorsan a gázpedálra, bár valószínűtlen, hogy egy olyan családi SUV vásárlóit ez különösebben zavarta volna – főleg, ha valódi terepjáró képességeket vártak el.
A D180-as motor leginkább 1500 és 3000 fordulat/perc közötti tartományban volt élettel teli, de a kilencsebességes automata váltó néha túl sokáig keresgélte a megfelelő fokozatot. Ezért hirtelen előzésekre nem igazán volt alkalmas.
Leave a Comment