Érkezik a 68 ezres juttatás a nyugdíjasoknak!

Farkas András nyugdíjszakértő úgy véli, bár minden nyugdíjas értékeli a pluszforintokat, az utalványos megoldás feleslegesen bonyolult. Szerinte egyszerűbb lett volna a szeptemberi nyugdíjat egy rendelet alapján fix 30 000 forinttal megemelni. Úgy látja, hogy az utalvány kizárólag élelmiszerre váltható be, ami nem hagy kellő mozgásteret a felhasználásra.
JÓ HÍR MINDEN NYUGDÍJASNAK! EKKOR ÉRKEZIK AZ EXTRA 68 000 FORINTOS UTALÁS! ITT VANNAK A RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Subaru Forester úttörő modellként indult, és már a kilencvenes évek közepén segített lefektetni a modern kompakt SUV-ok alapjait. Azóta azonban sokat változott a piac – és ezzel együtt maga a Forester is. Az autó alapjai azonban továbbra is jól eltaláltak: a hajtáslánc viszonylag kifinomult, a kezelhetőség megbízható és biztonságos, az utazás pedig meglepően kényelmes. Azok számára, akik a mai európai vagy koreai vetélytársak fényűző beltereire és sima digitális felületeire vágynak, a Forester csalódás lehet – helyette azonban egyfajta masszív, tartós és megbízható karaktert kínál, amelyre a Subaru generációk óta épít, és amelyhez most is ragaszkodik.
A jelenleg futó hatodik generáció éppen ezeket az alapértékeket emeli ki, és az Egyesült Királyság piacán egyetlen hibrid rásegítésű hajtáslánccal kapható, három felszereltségi szinten. Az alap Limited modell ára 38 995 fonttól indul, a csúcs Touring változatért pedig 42 995 fontot kérnek; a kettő között helyezkedik el a Field változat 40 440 fontos indulóáron. Ha azonban teljesítményre van szükség, az autó kissé erőlködőnek tűnhet – amit csak fokoz a CVT-váltó szokása, hogy a fordulatszámot kissé természetellenesen tartja. Aki ismeri a Toyota hibridek CVT-jének viselkedését, annak ismerős lesz a Subaru karaktere. Ugyanakkor a Subaru hajtásláncának megvannak a maga előnyei is, amelyek enyhítenek a gyorsítás közbeni kissé túlpörgő érzésen.
Alacsonyabb tempónál a boxermotor meglepően kifinomultan működik, és szinte észrevétlenül kapcsol be és ki. A klasszikus „boxerhang”, amely egykor a márka versenyautóinak védjegye volt, ebben a modern környezetben meglepően jól illeszkedik a nyugodtabb, visszafogottabb vezetési stílushoz.
A hajtáslánc meglepő gyorsasággal reagál, és tisztán kommunikál – ez ritkaság ebben a hibrid SUV-kategóriában –, ami miatt a Subaru Forester a vezetési élmény szempontjából az egyik legjutalmazóbb választás. A szimmetrikus összkerékhajtás is nagy előny: kiváló tapadást biztosít alacsony tapadású körülmények között, és gyorsításkor is stabilan tartja az autót – még akkor is, ha a motor ilyen helyzetekben gyakran hangosan dolgozik.
Leave a Comment