Értékes műkincs tört össze a Kincsvadászokban!

A közelmúltban kisebb online lavinát indított el a Kincsvadászok című műsor egyik emlékezetes jelenete, amelyben Tilla Attila nem mindennapi módon „segített” egy szobron. A műsorvezető épp egy antik szobrot vizsgált, ám egy határozott mozdulattal sikerült úgy megfordítania, hogy a szobor feje levált, és tompa puffanással az asztalon landolt. A stúdióban rögtön megfagyott a levegő, de Tilla humorral próbálta enyhíteni a helyzetet.
MEGJÁTSZOTT VOLT A JELENET? VÁLASZOLTAK RÁ, MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A nemrég frissített Peugeot 308 CC elölről kifejezetten jól mutat, különösen nyitott tetővel. A meredeken döntött szélvédő és a tető befogadásához megnövelt csomagtér azonban bizonyos szögekből aránytalan és esetlen megjelenést kölcsönöz az autónak. Minden modell jól felszerelt, már az Access alapváltozat is könnyűfém felnikkel és krómozott díszítésekkel rendelkezik. Az utastérbe belépve három, a középkonzol fölött elhelyezett szellőző nyílás fogad, a belső dizájn mutatós, ám a túlzsúfolt kezelőfelület nehezen átlátható. A kis, nehezen elérhető rádióvezérlők és a túlméretezett kormánykerék nem éppen ergonomikus, ráadásul az anyaghasználat – különösen az utastér alsóbb részein – nem nyújt igazán minőségi benyomást.
A fém tetőt nagyjából 20 másodperc alatt lehet nyitni vagy zárni, ráadásul akár menet közben is, maximum 12 km/h sebességgel. Behajtott tetővel a csomagtér térfogata 465 liter, ami még jobb is, mint az alapötajtós változaté, ám ezzel együtt is elmarad a Renault Megane CC 490 literes csomagterétől. Nyitott tetővel viszont drasztikusan csökken a csomagtér kapacitása, mindössze 266 liter marad, és a nyílás is szűkös, ami megnehezíti a nagyobb csomagok bepakolását. Az autó kizárólag négyüléses, és a hátsó ülések lábtere szűkös, így inkább csak alkalmi használatra alkalmasak.
A biztonság szempontjából a 308 CC meggyőzően teljesít, akárcsak az ötajtós testvérmodell. Hat légzsák, ISOFIX gyermekülés-rögzítési pontok, kipörgésgátló és ütközéskor automatikusan aktiválódó bukókeretek is az alapfelszereltség részét képezik, és mindezek együttesen segítették hozzá a modellt az Euro NCAP ötcsillagos minősítéséhez. A megbízhatóság viszont már nem ennyire egyértelmű. Korábbi példányoknál több elektromos hiba is előfordult, és a bonyolult tetőszerkezet is potenciális meghibásodási forrást jelent. A Peugeot az ügyfél-elégedettségi felmérésekben sem szerepelt jól az utóbbi években.
Leave a Comment