Esküvő helyett temetés! Mára MINDEN kiderült!

Egy fiatal magyar pár, Petra és Márk életük legszebb napjára készültek. A lakodalmi készülődés reggelén azonban minden megváltozott: Márk egy közeli hozzátartozója által okozott autóbalesetben életét vesztette. A menyasszony, aki aznap örökre összekötötte volna életét szerelmével, végül a temetésre készült fel – fehér ruha helyett fekete gyászruhába öltözve.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 308 belső terének kialakítása egy frissítésnek köszönhetően a Peugeot SR-1 tanulmányautó stílusjegyeit hordozza magán: integrált LED-fényszórók a lökhárítóban, keskenyebb hűtőrács és króm díszítőelemek emelik ki az új külsőt. Az utastér sokban hasonlít a sportos RCZ kupé belső dizájnjára, és minőségi anyaghasználat jellemzi, bár az ergonómia nem mindenhol sikerült tökéletesen. A sok gomb és a bonyolult klíma- és rádióvezérlés nehezen átlátható, a vezetési pozíció túl magas, az eltolva elhelyezett pedálok pedig kényelmetlen testtartást eredményezhetnek – ezek olyan problémák, amelyek nem jellemzőek például az Opel Astra vagy a VW Golf modellekre.

Bár külső megjelenése vonzó, a Peugeot 308 meglepően praktikus is: 347 literes csomagtartóval rendelkezik, amely a Ford Focus 316 literes rakterénél tágasabb, a hátsó ülések ledöntésével pedig akár 1398 literesre is bővíthető. A magas rakodóperem viszont megnehezíti a nagyobb tárgyak bepakolását. A felsőbb felszereltségű modellek extra tárolórekeszeket kínálnak a hátsó ülések alatt, valamint egy fedett tárolót is találunk a kalaptartón. A szélesre nyíló hátsó ajtók és a hosszabb tengelytáv révén három felnőtt is kényelmesen elfér hátul.
A Peugeot 308 a Euro NCAP töréstesztjein jól szerepelt: felnőtt utasvédelemre öt, gyermekvédelemre négy, gyalogosvédelemre pedig három csillagot kapott. Legalább hat légzsák minden modellben alapfelszereltség, akárcsak a menetstabilizáló rendszer. Ugyanakkor a megbízhatóság terén a Peugeot még mindig küzd némi negatív megítéléssel – a márka a Driver Power elégedettségi felmérésében csupán a 30. helyen végzett 34 gyártóból, a 308-as pedig be sem került a top 100-ba. Bár az újabb modellek, például az 508-as, javítanak ezen az összképen, a 308 valószínűleg soha nem fogja elérni a VW Golf sziklaszilárd hírnevét.

Leave a Comment