Esztergályos Cecíliától kell búcsúznunk!

Összeomlottak a rajongók! Nagyon rossz hírek jöttek Esztergályos Cecíliáról! Szörnyű hír érkezett! Amíg véget nem érnek a borzalmak, addig sem az egészségéről, sem a munkájáról, sem bármi egyébről nem akar nyilatkozni. – Elfogytak a szavak, meg vagyok döbbenve. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az autó alapja a Renault–Nissan–Mitsubishi szövetség CMF-B moduláris platformja, amely egyébként az új Renault Clio alatt is megtalálható. Ez az első Dacia, amely erre a korszerűbb, merevebb és erősebb szerkezetre épül, ami nemcsak jobb vezethetőséget biztosít, de a modern vezetéstámogató rendszerek integrálását is lehetővé teszi. Már az alapmodell is tartalmaz radaralapú vészfékrendszert.
Ugyanakkor, mint később látni fogjuk, ez nem volt elég ahhoz, hogy jól szerepeljen a törésteszteken – a biztonsági szervezetek szerint hiányzik belőle például a kamerás vezetéstámogató rendszer, amelyet a Dacia szándékosan hagyott ki, mivel úgy gondolják, a vásárlóik nem akarnának ezért többet fizetni. Az utastér kidolgozása nem különösebben finom: sok a kemény műanyag, szinte alig találni puha felületet, bár némi szövetborítás a műszerfal szélén és a szellőzők körüli színes betétek kellemesebbé teszik az összképet.
Az ülések nagyok és laposak, a kormánykerék méretes, állítható magasságban és mélységben is, a pedálok kényelmesen vannak elhelyezve. A vezetési pozíció meglepően jó: két jól látható műszert kapunk, valamint egy egyszerű, de jól működő érintőképernyőt és egy ötletes telefontartót, amely megkönnyíti az okostelefon integrációját. Az ergonómia egészében véve jól sikerült, éppen azért, mert az autó egyszerű – a fűtés és szellőzés vezérlői nagy, könnyen kezelhető tekerőgombok, és az alacsonyabb felszereltségeknél még hagyományos kézifék kar is van.
Elöl és hátul is meglepően tágas a tér – a hátul ülő felnőtteknek is jut hely, még magasabbaknak sem kell szűkölködniük. Ez egy mindössze alig több mint 4 méter hosszú autóhoz képest igen jó arány.
A csomagtartó 328 literes, ami a kisautók között a nagyobbak közé tartozik. A nyílás legalább 930 mm széles, és legszélesebb pontján 1290 mm-t mér. A hátsó ülések könnyen osztva dönthetők, így több mint 1400 mm hosszú rakodófelületet kapunk. A padló alatt – külön kérésre – pótkerék is elfér, kivéve, ha az LPG-vel is működő Bi-Fuel verziót választjuk, mert abban a gáztartály foglalja el a helyét.
Összességében a Dacia Sandero egy nagyon jól átgondolt, okosan egyszerűsített, de kényelmes és praktikus autó, amely továbbra is az ár-érték arány egyik bajnoka, különösen azok számára, akik új autóra vágynak megfizethető áron.
Leave a Comment