Magyarországon évek óta komoly problémát okoznak az őszi hónapokban a poloskák. Különösen a vándorpoloska és a zöld vándorpoloska terjedése hihetetlen mértékű. Ezek a fajok gyorsan alkalmazkodtak a helyi környezethez, és komoly gondot jelentenek mind a mezőgazdaságban, mind a lakosság számára, mivel a lakásunkba is befurakodnak. Számos módon felvehetjük a harcot a kellemetlen poloskákkal szemben. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 208-as kínálatának belépő szintű modelljét egy turbófeltöltős 1,2 literes, háromhengeres benzinmotorral szerelték fel.
A kínálatban szerepelt az 1,2 literes benzinmotor két erősebb változata, két 1,6 literes benzinmotor, valamint egy takarékos 1,6 literes dízel. A kínálat csúcsán a GTi modell állt, amely egy 205 lóerős, 1,6 literes turbófeltöltős benzinmotorral volt felszerelve.
Ha a Peugeot által a 208-ashoz hirdetett súlycsökkentés alapján nagy előrelépésekre számítottál a modell teljesítményében, készülj fel a csalódásra.
A középkategóriás 1,2 literes benzinmotor teljesítménye legjobb esetben is átlagos volt. Legrosszabb esetben bizonyos szempontból egyenesen alulmaradt a legtöbb hasonló lökettérfogatú és árú kisautóéval összehasonlítva.
Az, hogy egy 1,2 literes Suzuki Swifthez képest másfél másodperccel tovább tartott megtenni egy negyed mérföldet álló helyzetből, nem volt hatalmas elítélés, tekintve, hogy a Suzuki a kategória egyik dinamikusan túlteljesítő autója.
Komolyabb problémát jelentett a motor kifinomultságának és rugalmasságának hiánya, amelyet elektronikusan fékeztek álló helyzetből, amikor teljesen kinyitottad a gázt, és a nyomatékot a fordulatszám-tartomány nagy részén egyenetlenül és meglehetősen harsányan adta le.
Ami még rosszabb, akár a forgalomban botladozva, akár egyedül a sövények között, a Peugeot 208-cal nem volt különösebben könnyű vagy kellemes interakció.
A tesztautónknak problémás kuplungpedálja volt, túl nagy holtúttal és akadozó kézi váltási sebességgel; hasonló problémákkal küzdöttek a tesztelt makacs dízelmodellek is.
Adjunk hozzá egy kis, de érezhető adag hajtáslánc-torlódást, és az autó benyomása pontatlannak és fejletlennek érződött.