Matrend

cropped matrend magazin.png

Kis Grófo, a mulatós műfaj egyik népszerű előadója, nemrégiben egy Rolex GMT-Master 2 Rose Gold karórát kínált eladásra a Facebook Marketplace-en. Az óra ára hétmillió forint volt, és bár eredetileg egy forinttal kevesebbet kért érte, kerekítve hétmillióra hirdette meg. Azt állította, hogy ez az ár már kedvezőbb, mint az új óráké, amelyekért akár 8 és félmilliót is elkérnek, és azokhoz nem jár a “Grófo életérzés”. Az óra vásárlásával tehát nemcsak egy luxusműremeket, hanem egyfajta érzést is lehet kapni, hogy az egykori énekes viselte ezt a karórát a csuklóján, aki számos embert szórakoztatott a zenéjével.

Az ilyen típusú luxuskiegészítők viselése közismerten elterjedt a hírességek és gazdag emberek körében, akik gyakran magas áron adják el vagy veszik meg ezeket a termékeket. Kis Grófo esete is mutatja, hogy még a közismert személyiségek is részt vehetnek az ilyen jellegű luxuscikkek kereskedelmében, akár online platformokon keresztül is.

Kis Grófo

Facebook hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük