Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Ezért tűnt el a kórházból a Főorvosnő!

Posted on 2025.11.11.

Sokkot kapott a kórházi személyzet, amikor péntek hajnalban nyoma veszett egy neves orvosnőnek, aki alig pár órával korábban esett át egy súlyos gerincműtéten. A szekszárdi főorvosnőt az ország egyik legjobb klinikáján kezelték, minden óvintézkedés ellenére azonban eltűnt az osztályról. A nővérpultnál senki sem vette észre, mikor távozott, a szobájában pedig csak hűlt helyét találták. A rendőrséget is értesítették, de ekkor már késő volt…
MUTATJUK MIÉRT TŰNT EL!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ez a Veloster egyik legnagyobb erőssége. A kiábrándító teljesítményadatok mellett az a jó oldala, hogy a Veloster valójában lenyűgözően hatékony. Az 1.6 GDi Blue Drive modell hivatalos üzemanyag-fogyasztása 47,9 mpg, CO2-kibocsátása pedig mindössze 137 g/km, ami azt jelenti, hogy a tulajdonlás első évében nagyon kevés adót kell fizetnie. A Blue Drive stop-start rendszere és alacsony gördülési ellenállású gumiabroncsai nélkül a Veloster állítólag továbbra is 44 mpg-vel és 148 g/km-mel fogyaszt. A Turbo modell hivatalos mpg-értéke 41 mpg, CO2-kibocsátása pedig 157 g/km, de a hetes tesztünk során mindössze 25,3 mpg-t sikerült elérnünk. Ráadásul, bár a Veloster listaára alacsonyabb, mint a Sciroccoé, három év tulajdonlás után is lényegesen kevesebbet fog érni. A Turbo modell maradványértéke 42 százalék, míg a Scirocco 56 százaléka.

Lengő formájával és szokatlan 2+1 ajtós elrendezésével a Veloster messze kiemelkedik a Hyundai kínálatának többi tagjától. A jellegzetes trapéz alakú hűtőrács és a hátrahúzott fényszórók megmaradtak, de az alacsony, orr-rész nehézkes kiállása klasszikus kupé megjelenést kölcsönöz neki. A Turbo modell még jellegzetesebb, vaskos lökhárítókkal, nagy, tátongó hűtőráccsal, alacsonyabb oldalsó küszöbökkel, középső dupla kipufogócsővel hátul és 18 colos könnyűfém keréktárcsákkal. Kár, hogy a belső tér ilyen egyszerű – úgy néz ki, mintha egyenesen az i30 ferdehátúból emelték volna ki –, de ugyanolyan magas színvonalon épült, mint az ix35 , és rengeteg felszereltséggel rendelkezik. A belépő szintű modellek alapfelszereltségként 17 colos könnyűfém keréktárcsákkal, hét colos érintőképernyővel, klímaberendezéssel, parkolóradarral és Bluetooth-szal rendelkeznek, míg a Veloster Sport specifikáció választható, és 18 colos könnyűfém keréktárcsákat, fekete bőr kárpitot fűthető első ülésekkel, sebességtartó automatikát és panoráma napfénytetőt tartalmaz. Médiacsomag is elérhető, amely tartalmaz navigációt, tolatókamerát és hét hangszórós audiorendszert. A Turbo modellek új ülésekkel, hét hüvelykes érintőképernyős navigációval, továbbfejlesztett sztereóval és Turbo emblémafelszereléssel rendelkeznek.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. december
  • 2025. november
  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme