Gáspár Evelin saját oldalán mesélte el, hogy Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter társaságában utazott a Magyar különgépén! Sokakban felmerült, hogyan kerülhetett egy influenszer ilyen hivatalos útra. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Amikor a Megane E-Tech modellt a Skoda Elroq ellenében teszteltük, rendkívül változatos körülmények között vezettük őket, sok autópályás szakasszal, ami köztudottan nem kedvez az elektromos autók hatékonyságának. Ráadásul a teszt időpontjában alacsony hőmérséklet is nehezítette a dolgukat. Mindezek fényében csalódás volt, hogy az átlagunk csupán 3,8 mérföld/kWh lett, ami alig haladta meg a méretben nagyobb Elroq által produkált 3,7 mi/kWh értéket. Ez a hatékonysági átlag körülbelül 228 mérföldnyi valós hatótávra elég, ami városban bőven megfelelő, de a rendszeres autópályás ingázóknak már kevésbé lesz ideális.
A töltési teljesítmény szerencsére jobb képet fest, hiszen a Megane E-Tech akár 130 kW-tal is képes tölteni. Ilyen teljesítmény mellett a 15-ről 80 százalékra történő töltés akár 32 perc alatt is lezajlik. Fontos azonban, hogy a vezető előre megtervezze az útvonalat: ha a navigáció tudja, hogy gyorstöltő felé tartasz, a Megane képes előkondicionálni az akkumulátort, vagyis annak hőmérsékletét optimális tartományba hozni, hogy a töltés kezdetétől fogva a lehető legnagyobb teljesítményt vehesse fel. Enélkül, különösen hidegben, a töltési sebesség jelentősen visszaesik, így a hatékonyság és a töltési idő is romlik.
