Ezért vette el az életét a miskei gyermeknek!

Mint arról lapunk is beszámolt, h/ltan találták hétfő este azt a 22 hónapos miskei kislányt, aki tegnap délelőtt tűnt el otthonából. Kedden pedig hajtóvadászatot indított Jakab Dávid ellen, akit a bűncselekménnyel gyanúsítanak.
ELKAPTÁK ÉS MÁR A DÖBBENETES OKOKAT IS TUDNI LEHET:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Manapság egyre több új márkához kell hozzászoknunk, azonban ez az új név egy régi márkát takar: a SsangYong ugyanis KGM néven folytatja, miután 2022-ben a KG Global felvásárolta a nehéz helyzetbe került autógyártót. A jelenlegi modellpaletta már mind új emblémát visel, és bár az Actyon az első teljesen új modell a KGM égisze alatt, valójában szoros rokonságban áll a kisebb Torres-szel. Egy közepes méretű SUV-ról van szó, amely a kategória nagyobb darabjai közé tartozik, és az olyan népszerű modellek vásárlóit igyekszik elcsábítani, mint a Kia Sportage vagy a Nissan Qashqai.
Az Actyon rendkívül fontos modell a KGM számára, hiszen ez az első darabja annak az új, figyelemfelkeltő modellcsaládnak, amellyel a gyártó az elkövetkező években szakítani kíván a SsangYong korábbi, bár tisztességes, de kissé unalmas formatervével. Már az autó eleje is figyelemfelkeltő: a karcsú fényszórók és a koreai zászló mintázatát idéző hűtőrács erőteljes megjelenést adnak. Ehhez társulnak a motorháztető tetején elhelyezett, kissé szokatlan, de karakteres fogantyúszerű díszítőelemek, melyek vélhetően a robusztus megjelenést kívánják erősíteni. Az oldalsó karosszériaélek határozottak, hátulról nézve, különösen háromnegyedes szögből, a hátsó lámpák kialakítása pedig erősen emlékeztet a Range Rover Velarra vagy a Sport modelljére.
Az Actyon kizárólag benzines hajtással érhető el, mivel a KGM alacsony eladási számai miatt egyelőre nem kényszerül a zéró kibocsátású modellek bevezetésére vagy az elektromos autókra vonatkozó értékesítési célok teljesítésére. A motor egy 1,5 literes, turbós, négyhengeres benzines, amely 161 lóerőt teljesít, és egy hatfokozatú automata váltón keresztül hajtja az első kerekeket. Hibrid vagy elektromos változat egyelőre nincs, ami az üzemanyag-hatékonyságon is meglátszik: a hivatalos vegyes fogyasztás mindössze 33,1 mpg (azaz kb. 7,1 l/100 km), ami messze elmarad a legjobb benzines SUV-któl. Egy 1 580 kg tömegű autóhoz ez a teljesítmény elégséges, bár a 0–100 km/h-s gyorsulás 10,8 másodperces ideje inkább visszafogott, mint lendületes. Gyorsításnál ugyan hallani némi motorzajt, de az automata váltó finoman dolgozik, és nagyobb sebességnél kényelmesen lehet vele utazni. A szélzaj is mérsékelt, és az autó rugózása egyenletesebbé válik, ha simább úton haladunk.
Leave a Comment