Az elmúlt hetekben aggodalommal figyelik a hatóságok és a lakosság egyaránt azokat a rejtélyes, eddig megmagyarázatlan tá/adá/okat, amelyek több nagyvárosi bevásárlóközpontban történtek. Jelentések szerint az áldozatok kivétel nélkül idős, nyugdíjas korú vásárlók, akiket a boltban ért támadás. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A jelenlegi Musso pályafutása azonban lassan a végéhez közeledik, mivel már készül az utódmodell. Az érkező új Musso számos műszaki és formai elemet oszt majd meg az ugyancsak érkező, teljesen elektromos Musso változattal, amelyet szintén az Egyesült Királyság piacára szánnak. Ez az elektromos verzió a KGM Torres SUV műszaki alapjaira épül. Az elektromos Mussót már volt alkalmunk vezetni, így érdemes elolvasni az erről szóló külön tesztünket is, de jelenleg még a hagyományos hajtású modell van fókuszban.
A most kapható Musso kizárólag egy 2,2 literes, négyhengeres, turbófeltöltős dízelmotorral érhető el, amelyet a Rexton is használ. Ez az erőforrás 203 lóerőt teljesít, maximális forgatónyomatéka pedig eléri a 441 Nm-t, ami bőséges erőt biztosít vontatáshoz és terepezéshez egyaránt. A motorhoz hatfokozatú kézi vagy hatfokozatú automata sebességváltó választható. Minden változat részmunkaidős összkerékhajtással rendelkezik, amely normál körülmények között csak akkor kapcsolja be az első tengely hajtását, amikor arra valóban szükség van. A vezető választhat a magas és alacsony áttételű összkerékhajtási módok között, ami komoly terepes használatnál jelent nagy előnyt.
