Hónapok óta pörög a kampány, minden fronton dübörög a politikai adok-kapok, de arra talán senki sem számított, hogy éppen egy gyűlés színpadán törik meg a miniszterelnök hangja. A mohácsi rendezvényen ugyanis nemcsak a választások és nemcsak a magyar sors került szóba – hanem valami egészen személyes. Orbán Viktor, aki ritkán enged bepillantást a hétköznapjaiba, egyszer csak elcsendesedett… és olyat mondott, amitől a közönség néma csendben várta a folytatást.
Ezt kérte karácsonyra Orbán Viktor:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az X-Trail remek választás, ha elöl ülsz. Azonban mivel ez egy opcionális harmadik üléssorral rendelkező SUV (a két extra ülés hozzáadása átlagosan 1000 fontos áremelkedést jelent), ezt az autót a kínált hely miatt veszed meg, és ebből a szempontból némileg csalódást okozhat, attól függően, hogy mihez hasonlítod.
A Toyota RAV4 vagy a Kia Sportage riválisaként a hátsó ülések valóban tágasak, 100 mm-rel nagyobb lábtérrel, mint a Toyotában . Más hétüléses SUV-okhoz képest azonban az X-Trail nem teljesít olyan jól. Igaz, hogy a második üléssor teljesen hátratolásával nagyobb a lábtér, mint egy Kia Sorentóban , de még mindig kevesebb, mint egy Skoda Kodiaqban , és nem marad lábtér a harmadik sor számára. Ha az X-Trail leghátsó üléseit – akár kisgyermekek számára is – használni szeretnénk, akkor a második üléssort meglehetősen előre kell csúsztatni.
A helyzetet tovább rontja az utastér alatt elhelyezett hibrid akkumulátor. Ahogy az elektromos autókban is, ez feljebb nyomja a padlót, és kevésbé kényelmessé teszi az üléspozíciót. A csomagtartó sem a legtágasabb. A harmadik üléssor lehajtásával 485 literes a hely. Ez az ötüléses hibridben 575 literre, az ötüléses mild hibridben pedig 585 literre nő. Összehasonlításképpen: a RAV4 580 literes, a Sportage hibrid 587 literes, a hétüléses Kodiaq pedig 765 literes.
