Felfoghattalan dologba halt bele a 18 éves focista!

A sport világát is sokkolta a hír: egy fiatal élet villant fel és hunyt ki tragikus hirtelenséggel. A 18 éves Kiss Máté Bence, a Cigánd SE utánpótláscsapatának tehetsége még hétfőn lépett pályára, ám a mérkőzés nem ért véget számára – legalábbis úgy, ahogy szerette volna. Sérülés miatt a 35. percben lecserélték, de senki sem gondolta volna, hogy ez lesz az utolsó alkalom, amikor csapattársaival együtt szerepelhet.
FELFOGHATATLAN DOLGOBA HALT BELE! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Atto 2 a BYD legújabb elektromos autós technológiáját is megkapta. Az alapját az e-Platform 3.0 adja, ami az Atto 3 és a BYD Dolphin hatchback alapja is, és amik között az Atto 2 jól illeszkedik. A cég saját fejlesztésű „Blade Battery” akkumulátora teljesen a karosszéria szerkezetébe van integrálva, ami javítja a belső tér kihasználását és növeli a karosszéria merevségét.
Az európai modellek 45,1 kWh-s akkumulátorral és 312 kilométeres hatótávval érkeznek, míg a brit változat, az Atto 2 Boost egy nagyobb, 50,1 kWh-s akkumulátort kap, amivel várhatóan akár 338 kilométert is megtehet. Az év későbbi részében jön majd az Atto 2 Comfort változat, még nagyobb akkumulátorral és akár 420 kilométeres hatótávval.
Bár az Atto 2-t „városi életre tervezett” autónak hirdetik, Madrid zsúfolt utcáin vezetve nem ez az érzésünk támadt. Nincs egypedálos vezetési mód, a fékenergia-visszanyerő rendszer még magas fokozaton is lassan fékezi az autót. A gázreakció lomha és időnként darabos. A kormány sem volt olyan könnyű, mint amit egy városi autótól elvárnánk, bár nem volt kimondottan nehéz sem. A fordulókör sem kiemelkedő, főleg a nagyobb Skoda Elroq-hoz képest.
A kilátás viszont jó, köszönhetően a nagy oldalsó ablakoknak, a méretes hátsó szélvédőnek és a rövid motorháztetőnek. A magas vezetési pozíció is segít, és van külön gomb a 360 fokos kamerarendszer gyors elérésére, ami hasznos szűk parkolókban.
Amint elhagytuk a várost, az Atto 2 kezdte megmutatni igazi arcát. Az első kerekeket hajtó elektromos motor 174 lóerőt és 290 Nm nyomatékot ad le, így a 0–100 km/h-s gyorsulás mindössze 7,9 másodperc. Autópályán is marad elég erő a gyors előzésekhez. Menet közben stabilnak érződik, és az utastér jól szigetel, csak enyhe szélzaj hallható a tükrök felől és halk elektromotor-zúgás gyorsításkor, amit könnyedén elnyom a zene vagy az utasok beszélgetése. A futómű jól nyeli az úthibákat, de a brit kátyús utakon való teljesítményre még várni kell.
Leave a Comment