Fény derült a szörnyű titokra!

Tragédia Zuglóban! A 24hu információi szerint egy idős nő ki/uha/t egy panellakás nyolcadik em/let/ről, majd azonnal ször/yet ha/t. Az oldal úgy tudja, hogy az asszonyt nem l/kt/k, szándékosan u/orha/ott ki az abl/kon. Az is kiderült most már hogy miért! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Ioniq 9 a Hyundai Motor Group E-GMP nevű platformjára épül, amelyet kifejezetten elektromos autókhoz fejlesztettek ki. A piaci bevezetéskor háromféle hajtáslánc lesz elérhető, de mindegyik ugyanazzal az óriási, 110,3 kWh-s akkumulátorral érkezik – amely egyébként még valamivel nagyobb kapacitású is, mint az EV9-ben használt változat. A belépő szintű modell egy hátsó tengelyen elhelyezett elektromotorral rendelkezik, amely 215 lóerős. Az összkerékhajtásos verzió ehhez hozzáad egy elülső motort is, 89 lóerővel, így összesen 303 lóerős rendszerteljesítményt kapunk. A csúcsváltozat, a Performance AWD pedig két darab 211 lóerős motorral dolgozik, így a teljesítmény eléri a 422 lóerőt (a gyakorlatban ez kerekítve 429 lehet, a mérési módszertől függően).
A platform egyik legnagyobb erőssége az, hogy 800 voltos elektromos architektúrára épül. Ez lehetővé teszi a rendkívül gyors töltést: akár 233 kW-os töltési teljesítmény is elérhető, ami azt jelenti, hogy megfelelő töltőoszlop esetén rövid idő alatt jelentős mennyiségű energiát vihetünk az akkuba. Az autó emellett rendelkezik egy úgynevezett „vehicle-to-load” (V2L) funkcióval is – ez azt jelenti, hogy például egy kempingezés során bármilyen elektromos eszközt rá lehet csatlakoztatni az autó csomagtartójában található aljzatra, és az autó akkumulátoráról működtetni azt.
Tehát az Ioniq 9 nem csupán egy újabb elektromos SUV. Ez egy tudatosan megtervezett, jövőorientált, praktikus és prémium élményt kínáló jármű, amelyet nemcsak vezetni, de nézni is élvezet. A Hyundai egyértelműen ezzel az autóval szeretné megmutatni, hogy komolyan gondolja az elektromos átállást, és nemcsak lépést tartani akar a konkurenciával – hanem megelőzni azt.
Leave a Comment