Földrengés volt Magyarországon!

Június 25-én, helyi idő szerint 20 óra 56 perckor földrengés rázta meg Magyarország nyugati vidékét: a HUN-REN Földfizikai és Űrtudományi Kutatóintézet Kövesligethy Radó Szeizmológiai Obszervatóriuma szerint a rengés magnitúdója. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia tisztán elektromos modelljeit a márkánál a hármas szám többszöröseivel jelölik, de ez nem jelenti azt, hogy a Kia EV3 csupán „egyharmada” lenne annak, amit a zászlóshajó EV9 kínál. Bár valóban nem kapta meg a hétüléses EV9 (vagy a közéjük pozicionált EV6) fejlett, 800 voltos elektromos architektúráját, ez nem jelenti azt, hogy kompromisszumokat kellene kötni sem az akkumulátorkapacitás, sem az utastéri technológia terén.
Méretben és árban az EV3 közel áll a Kia már meglévő belépőszintű elektromos modelljéhez, a Niro EV-hez. A Niro továbbra is elérhető marad mindhárom hajtáslánccal – vagyis hibrid, plug-in hibrid és tisztán elektromos változatban –, ám akik teljesen elektromos modellt keresnek, azok többsége valószínűleg az EV3-at fogja vonzóbb választásnak találni. Egyedül az utastér méretében marad el kissé a Niro EV-től, amely tágasabb belső teret kínál.
Az EV3 indulóára az Egyesült Királyságban körülbelül 33 000 fontnál kezdődik az „Air” felszereltségű változat esetében, amely a kisebb, 58,3 kWh kapacitású akkumulátort kapja. Ez az akkumulátor a hivatalos WLTP szabvány szerint akár 270 mérföldes (kb. 435 km) hatótávolságot is biztosíthat. Aki hosszabb távokat szeretne gond nélkül megtenni, az nagyjából 3 000 fonttal többért választhatja a nagyobb, 81,4 kWh-s akkumulátort is. Ezzel az EV3 akár 375 mérföldet (kb. 603 km) is képes megtenni egyetlen töltéssel, ha a kisebb, 17 colos kerekekkel szerelt Air változatról van szó – ez az egyik legnagyobb hatótávolság, amit jelenleg bármely elektromos autó kínál ebben a kategóriában.
Azok számára, akik több felszereltséget szeretnének, a GT-Line kivitel nagyjából 3 500 fonttal kerül többe az Air változathoz képest. Ez további kényelmi és technológiai extrákat tartalmaz. További 3 500 fontért pedig már a GT-Line S csúcsverzió is elérhető, amely jelenleg a kínálat tetején áll. A GT-Line hivatalos hatótávja 367 mérföld, míg a GT-Line S felszereltség – a nagyobb súly és extra fogyasztás miatt – valamivel kevesebbet, 362 mérföldet kínál, ami még mindig kimagasló értéknek számít a piacon.
Leave a Comment