Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, június 14
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Friss adatok! Felfoghatatlan a különbség a pártok között!

    BY admin2025.06.12.

    Egy friss közvélemény-kutatás szerint a kormányzó pártszövetség továbbra is domináns előnnyel vezet. A felmérés adatai szerint a jelenlegi kormányfő iránti bizalom változatlanul magas, míg az ellenzéki formációk nem tudtak érdemi támogatást szerezni ezen a terepen.
    MUTATJUK HOL MÉRTÉK AZ ADATOKAT!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Az ë-C3 Aircross teljesen megegyezik a C3 Aircross-szal, amelyet a Citroën teljesen áttervezett a második generáció számára. A design vezetője, Pierre Leclercq úgy írja le az új ë-C3 Aircross-t, mint egy „tiszta lappal” készült designt, amely szerinte friss perspektívát hoz a piaci szegmensbe. A Citroën arra számít, hogy sok vásárlót vonz majd más márkákból.
    Lényegében az ë-C3 magasított változata, az ë-C3 Aircross számos vonzó design elemet oszt meg, mint a kettéosztott fényszórók, a szögletes orr és a formázott oldalsó panelek. A fő különbség a rendszámtáblák alatti extra kontrasztos műanyag részben rejlik.
    Az autó merész formája figyelmet vonz az úton. Az egyedi „alulharapás” elülső rész és az új Citroën logó prémium érzetet kölcsönöz a megjelenésnek.

    A Forester 2.0 literes, vízszintes négyhengeres motorja, hibrid hajtáslánca, fokozatmentes CVT váltója és az állandó mechanikai összkerékhajtás olyan egységet alkot, amely ismerős a Subaru tulajdonosok számára. Ez közvetlenül az előző modellből származik, bár a gyártó 24 finomhangolt motort említ.
    A jogszabályok által indokolt módosítások csökkentették a teljesítményt az előző Foresterhez képest, 148 lóerőről 134 lóerőre, így a 0-100 km/h (0-62 mph) gyorsulás ideje 12,2 másodpercre nőtt. Normál vezetés közben nem érződik lassúnak, de előzések során hiányozhat az azonnali dinamika. Mégis, a motor 134 lb-ft nyomatéka az elektromos motor 47 lb-ft nyomatékával kombinálva a Forester számára megfelelő vonókapacitást biztosít, és a hasznos maximális vontatási határérték 1870 kg.
    A Lineartronic CVT váltó hét „lépésen” keresztül kapcsol, ezek főként azért vannak jelen, hogy a hagyományos automata váltókhoz szokott vezetők számára is megszokhatóbbá tegyék a vezetési élményt. A kormánykeréken található Sport mód élesíti a dolgokat, és a vezető emellett váltófüleket is használhat, amelyek főként az motorfék fokozására hasznosak lejtőkön. Az állandó összkerékhajtás, 50:50-es nyomatékelosztással elöl-hátul, a Subaru szokásos megoldása, amit a vidéki Forester tulajdonosok nagyra értékelnek.
    Ez egy viszonylag kifinomult rendszer, csendes és olyan sima, amilyen egy boxer motor esetében valaha is lehet – nincs benne az a híres zúgás, amit a régi sportos Subaru modellekben találhattunk.

    Previous Post

    Megjött a Sóbánya végítélete!

    Next Post

    Budapesttől pár km-re!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Friss hála információ jött 2025-re!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum