Friss adatok! Felfoghatatlan a különbség a pártok között!

Egy friss közvélemény-kutatás szerint a kormányzó pártszövetség továbbra is domináns előnnyel vezet. A felmérés adatai szerint a jelenlegi kormányfő iránti bizalom változatlanul magas, míg az ellenzéki formációk nem tudtak érdemi támogatást szerezni ezen a terepen.
MUTATJUK HOL MÉRTÉK AZ ADATOKAT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az ë-C3 Aircross teljesen megegyezik a C3 Aircross-szal, amelyet a Citroën teljesen áttervezett a második generáció számára. A design vezetője, Pierre Leclercq úgy írja le az új ë-C3 Aircross-t, mint egy „tiszta lappal” készült designt, amely szerinte friss perspektívát hoz a piaci szegmensbe. A Citroën arra számít, hogy sok vásárlót vonz majd más márkákból.
Lényegében az ë-C3 magasított változata, az ë-C3 Aircross számos vonzó design elemet oszt meg, mint a kettéosztott fényszórók, a szögletes orr és a formázott oldalsó panelek. A fő különbség a rendszámtáblák alatti extra kontrasztos műanyag részben rejlik.
Az autó merész formája figyelmet vonz az úton. Az egyedi „alulharapás” elülső rész és az új Citroën logó prémium érzetet kölcsönöz a megjelenésnek.
A Forester 2.0 literes, vízszintes négyhengeres motorja, hibrid hajtáslánca, fokozatmentes CVT váltója és az állandó mechanikai összkerékhajtás olyan egységet alkot, amely ismerős a Subaru tulajdonosok számára. Ez közvetlenül az előző modellből származik, bár a gyártó 24 finomhangolt motort említ.
A jogszabályok által indokolt módosítások csökkentették a teljesítményt az előző Foresterhez képest, 148 lóerőről 134 lóerőre, így a 0-100 km/h (0-62 mph) gyorsulás ideje 12,2 másodpercre nőtt. Normál vezetés közben nem érződik lassúnak, de előzések során hiányozhat az azonnali dinamika. Mégis, a motor 134 lb-ft nyomatéka az elektromos motor 47 lb-ft nyomatékával kombinálva a Forester számára megfelelő vonókapacitást biztosít, és a hasznos maximális vontatási határérték 1870 kg.
A Lineartronic CVT váltó hét „lépésen” keresztül kapcsol, ezek főként azért vannak jelen, hogy a hagyományos automata váltókhoz szokott vezetők számára is megszokhatóbbá tegyék a vezetési élményt. A kormánykeréken található Sport mód élesíti a dolgokat, és a vezető emellett váltófüleket is használhat, amelyek főként az motorfék fokozására hasznosak lejtőkön. Az állandó összkerékhajtás, 50:50-es nyomatékelosztással elöl-hátul, a Subaru szokásos megoldása, amit a vidéki Forester tulajdonosok nagyra értékelnek.
Ez egy viszonylag kifinomult rendszer, csendes és olyan sima, amilyen egy boxer motor esetében valaha is lehet – nincs benne az a híres zúgás, amit a régi sportos Subaru modellekben találhattunk.
Leave a Comment