Geszti Péter vallott Oláh Ibolyával való kapcsolatukról!

Geszti Péter őszintén beszélt Oláh Ibolyával való kapcsolatáról, amelyet nemcsak szakmai, hanem emberi oldalról is különlegesnek tart.A közös munkáik és találkozásaik során együtt élték át a művészi pálya hullámhegyeit és mélypontjait, mintha a rajongókkal együtt egyszerre emelkedtek volna a magasba és zuhantak volna alá.
ELMÉLYÜLT A KAPCSOLAT! MUTATJUK A NYILATKOZATOT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az első Kia Rio nem hagyott mély nyomot a vásárlókban. Félúton volt az ötajtós ferdehátú és a kombi között, formaterve esetlen volt, egyetlen igazi erőssége a rendkívül alacsony ára volt – a vezetési élmény és a belső dizájn messze nem tartozott az előnyei közé. A második generáció már hatalmas előrelépést jelentett, ám karakter nélküli volt, és nem igazán adott okot arra, hogy a kategória európai vagy japán éllovasai helyett bárki ezt válassza.
A harmadik generáció viszont végre telitalálat lett: a jelenlegi Kia Rio sokkal jobb autó elődeinél. Letisztult és modern formatervet kapott, az ára továbbra is versenyképes, felszereltsége bőséges, és vezetési élmény szempontjából is kellemes, ha nem is kiemelkedő. Ehhez jön még a Kia egyik legnagyobb vonzereje: a bőkezű, 7 évre vagy 160 000 kilométerre szóló garancia, ami sok vevő számára döntő érv.
A gond csak az, hogy amióta a mostani Rio megjelent a kereskedésekben, a szupermini kategória tovább fejlődött, és az új riválisok – mint a Volkswagen Polo, a Skoda Fabia, a Honda Jazz, a Renault Clio vagy a Ford Fiesta – legalább egy-egy területen megelőzték. Ráadásul a Kia testvérmárkája, a Hyundai is bemutatta a megújult i20-ast, amely nemcsak modernebb dizájnt kapott, hanem tágasabb és minőségibb belsőt is.
Mindezek mellett a Rio kicsit elveszett a Kia kínálatán belül is. Miközben a Cee’d, a Sportage és az új Sorento díjakat nyertek és egyre több vevőt csábítottak magukhoz, a Rio szinte háttérbe szorult. Az évek során alig változott a megjelenése vagy a belső tere, és az igazán korszerű benzines motorok hiánya is visszahúzta – bár ezt hamarosan orvosolják a Hyundai-Kia Csoport új 1,0 literes, háromhengeres turbómotorjával. Ettől függetlenül a Rio továbbra is ésszerű választás a kisautók piacán: jól összerakott, megbízható és kellemes vezetni. És sokak számára még mindig a hosszú garancia az egyik legfontosabb szempont.
Leave a Comment