Gyász! Bódi Csabi tette közzé a halálhírt!

Bódi Csabi a napokban egy szomorú hírt osztott meg követőivel, amely mélyen érintette őt és szeretteit is. Az ismert énekes hosszabb ideje visszavonultabban volt jelen a közösségi médiában, amit sok rajongója is észrevett. Most végre megtörte a csendet, és őszintén beszélt arról, mi állt a háttérben. Elmondása szerint az utóbbi időszak rendkívül megterhelő volt számára, ugyanis családját hatalmas veszteség érte, ami mindannyiukat mélyen megrázta. Csabi elismerte, hogy nehéz időszakon mennek keresztül, és ez az oka annak is, hogy eddig nem igazán tudott jelen lenni az online térben.
MUTAJUK MI TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën takarékos járművekről kialakított hírnevét a C5 X sem veszélyezteti – legalábbis papíron. Még az alapmodellnek számító PureTech 130 benzinmotor is közel kerül az 5 liter/100 km-es (50 mpg) fogyasztási értékhez, míg a Hybrid 136 hivatalosan 4,8 liter/100 km-t (58,9 mpg) ígér. A Plug-in Hybrid 225 modell pedig, köszönhetően a közel 64 kilométeres tisztán elektromos hatótávjának, akár 1,2 liter/100 km-es (236,2 mpg) kombinált értéket is elérhet.
A plug-in változatnál azonban várhatóan nagyobb eltérés lesz a gyári adatokhoz képest, attól függően, milyen gyakran tudjuk tölteni az akkumulátort. Az általunk tesztelt Hypnos felszereltségű modell, részben lemerült akkumulátorral, egy teljes hét során – autópályás szakaszokat is beleértve – nagyjából 5 liter/100 km (50 mpg) körüli értéket hozott. Azok, akik rendszeresen tudják tölteni, ennél lényegesen kedvezőbb fogyasztást tapasztalhatnak. A 44 literes üzemanyagtartály így is több mint 640 kilométeres hatótávot biztosít – igaz, ez nem éri el a legújabb Skoda Superb szintjét, amely nemcsak nagyobb hatótávval bír, de az elektromos üzemmódja is erősebb. A valóságban a Citroën körülbelül 40 kilométeres elektromos hatótávra képes, míg a Skoda inkább 95–110 kilométer közötti értéket kínál. Minden modell viszonylag alacsony CO2-kibocsátással rendelkezik, így az első éves VED úthasználati adójuk is kedvező: a PureTech benzinmotoros modell után £270, a hibrid után £220, a plug-in hibrid után pedig – köszönhetően a 30 g/km CO2-kibocsátásnak – mindössze £10 a fizetendő összeg. A további években a benzinmotoros változat éves adója £190 lesz, míg a két hibrid £180-ért fut tovább. Fontos azonban, hogy a magasabb felszereltségű plug-in hibridek ára átlépi a £40,000-os határt, így ezek esetében a második évtől hat éven át évi £590 adóval kell számolni.
A 2024/2025-ös adóévben a benzinmotoros és a hibrid modellek a 32%-os, illetve 28%-os Benefit-in-Kind (cégesautó-adó) sávba tartoznak, míg a plug-in hibrid a kedvező 12%-os sávba esik, mivel CO2-kibocsátása 50 g/km alatt van, tisztán elektromos hatótávja pedig nem haladja meg a 64 kilométert.
Leave a Comment