Gyász! Feketébe borult MCHawer oldala!

A közönség mit sem sejtett. A mosoly, a lendület, a humor, mind a régi volt. Hónapokon keresztül úgy tűnt, a mulatós előadó továbbra is ereje teljében áll színpadra. Egyik fellépésről a másikra rohant, a bulik hangulata mit sem változott. Senki nem vette észre, hogy valami nagyon nincs rendben. A rajongók csak azt látták, amit látni akartak – a profizmust, a mosolyt, a zenét.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Lexus NX jól ismert név a prémium kompakt SUV kategóriában, és az elmúlt évek New Car Awards-díjai is bizonyítják, hogy az egyik legjobb modell a piacon. Hatékony hajtásláncai, valamint azok az erősségek, amelyekről a Lexus híres – elsősorban a kifinomultság és megbízhatóság –, mellett olyan meglepetéseket is tartogat, mint a fürge vezethetőség és egy jól működő infotainment rendszer, amelyek teljes mértékben indokolják a NX helyét a kategória élmezőnyében. Ugyanakkor minden évvel egyre nehezebb megtartani a vezető pozíciót, hiszen olyan riválisokkal kell megküzdenie, mint az új BMW X3, Mercedes GLC vagy Audi Q5.
Míg a Lexus LS és RX modellek már megalapozták a márka prémium alternatíváját a német „nagy hármas”, az Audi, BMW és Mercedes mellett, addig a NX talán az a modell, amely igazán megnövelte a Lexus piaci részesedését. A második generáció továbbfejlesztette a márka hibrid technológiáját is, első alkalommal bemutatva egy plug-in verziót.
Az NX a brit Lexus kínálatában az RX alatt, de az UX felett helyezkedik el, és egyértelműen a prémium kompakt SUV-k szegmensében versenyez. A második generációs modell hatékony hibrid hajtásláncokkal és prémium belső térrel vált erős versenyzővé. Csak egyféle ötajtós, ötüléses karosszériaváltozat érhető el, melynek enyhén sportos formája a hagyományos és a kupé-szerű SUV-k között helyezkedik el a konkurensek között. Az árak körülbelül 45 000 fonttól indulnak, a négykerék-meghajtás pedig további 1 500 fontot jelent. A plug-in hibrid változat drágább, körülbelül 50 000 font, míg a csúcsmodell ára meghaladja a 62 000 fontot.
A felszereltségi szintek az Urban, Premium, Premium Plus, F Sport, Takumi és az F Sport Takumi kombinációból állnak, bár nem minden szint érhető el mindkét hajtáslánccal: például az F Sport nem rendelhető a belépőszinten, míg az Urban nem érhető el a csúcskivitelhez.
Az Egyesült Királyságban két hajtáslánc opció érhető el, az NX 350h és az NX 450h+ jelöléssel. Mindkettő alapvetően hasonló konfigurációjú, ám az utóbbi plusz jelölése arra utal, hogy plug-in hibrid verzióról van szó, nagyobb akkumulátorral, amely hosszabb tisztán elektromos hatótávot tesz lehetővé. Fontos megjegyezni, hogy az F Sport csak egy felszereltségi szint, nem teljesítményfokozott modell.
Minden változatban megtalálható a Lexus jól fejlesztett, CVT-stílusú váltója, amely kezeli az energiaáramlást a benzines motor, az elektromotor, az akkumulátor és a kerekek között; a hosszú fejlesztési időszaknak köszönhetően sokkal simább váltásokat biztosít, mint a korábbi modellekben. Az NX 350h alapból elsőkerék-meghajtású, míg a négykerék-meghajtás opcióval egy hátsó elektromotor is csatlakozik. Az NX 450h+ alapból négykerék-meghajtású, 18,1 kWh-s akkumulátorral.
Leave a Comment