Gyász hír: Örökre elbúcsúzott Keresztes Ildikó

Szokatlan hallgatásba burkolózott az énekesnő: közösségi oldalán sem bejegyzés, sem komment, csak egy fénykép jelent meg – egy gyertya, melynek lángja némán pislákol a fekete háttér előtt. A gesztus megrendítő erejű, és sokakat megrázott. Az utóbbi időszakban mindig külön megemlékezett ismerőseiről, kollégáiról, most azonban szavak helyett a csend beszél helyette. A gyászt, amit ez a mozdulatlan kép sugall.
MUTATJUK A SZOMORÚ RÉSZLETEKET:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Toyota és a Nissan mellett a Hyundai Ioniq plug-in hibrid változatának olyan versenytársakkal is meg kell küzdenie, mint a Kia Niro SUV – amely egyébként az Ioniq hajtásláncát használja –, valamint a sokszínű mezőnybe tartozó Mercedes A250 e, MINI Countryman PHEV és Ford Kuga PHEV is komoly alternatívát jelenthetnek.
Az Ioniq tisztán elektromos változata szintén egyre bővülő versenytársi körrel néz szembe, olyan modellek képében, mint a Kia e-Niro, a Mini Electric, a DS3 Crossback E-Tense, a Peugeot e-2008, a VW e-Golf, a BMW i3 és a Renault Zoe – ezek mindegyike nulla károsanyag-kibocsátású hajtást kínál, az Ioniq árkategóriájához közel.
A legolcsóbb Ioniq a hagyományos, „önfeltöltő” hibrid modell. Ez egy 1,6 literes közvetlen befecskendezéses benzinmotort kombinál egy elektromos motorral és egy viszonylag kis akkumulátorral, a hajtáslánc pedig egy hatfokozatú duplakuplungos automata sebességváltón keresztül viszi az erőt az útra.
A plug-in hibrid (PHEV) változat ugyanazt a benzinmotort és villanymotort használja, mint a hagyományos hibrid, azonban egy jelentősen nagyobb, 8,9 kWh-s akkumulátorral rendelkezik, amely akár 39 kilométernyi tisztán elektromos hatótávot is lehetővé tesz, mielőtt szükségessé válna a külső töltés.
Végül az Ioniq elektromos (EV) változata egy továbbfejlesztett, 100 kW-os villanymotort és egy 38,3 kWh-s akkumulátort kapott, amely a gyári adatok szerint akár 193 mérföldes hatótávolságot is biztosíthat.
Külsőre a három Ioniq változat formája ugyanaz, de apróbb részletekben eltérnek egymástól. A legszembetűnőbb különbség az elektromos verzió esetében az elöl található, lezárt hűtőrács, míg a két hibrid kivitel szinte teljesen megegyezik kívülről.
Leave a Comment