Gyász hír: Örökre elbúcsúzott Koncz Zsuzsa

Pályája kezdetétől a művészet és társadalom határvidékén mozgott: hol énekszóval, hol képekkel közvetítette korának lenyomatait. Egyedi stílusa, karizmája és bátor újításai mára elválaszthatatlan részévé váltak a magyar kulturális örökségnek. Generációk nőttek fel munkásságán – a színpad vagy a vászon előtt. A gyászról, most egy mozdulatlan kép sugall.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hagyományos Renault Megane 2015 óta van forgalomban, de a sportos Renaultsport (RS) változatra egy kicsit tovább kellett várni. Amikor azonban 2018-ban végre megérkezett, kiderült, hogy megérte a várakozást. Bár a korábbi háromajtós kupé karosszériát felváltotta egy ötajtós ferdehátú, a Megane RS továbbra is ugyanazt a jól bevált receptet kínálja, amely révén a forró ferdehátúak élvonalába tartozik.
Ez szerencsés, mert erős mezőnyben kellett bizonyítania, hogy fel tudja venni a versenyt azokkal a riválisokkal, amelyek szintén vezetési élményre építenek. Az új Megane RS 280 a sportos kompaktok elitjéhez csatlakozik, amelybe olyan nevek tartoznak, mint a VW Golf GTI és a Honda Civic Type R – ezek mind komoly kihívói a Renault-nak. De vannak kevésbé megszokott, alternatív modellek is, például a Hyundai i30 N, a Skoda Octavia vRS, a SEAT Leon Cupra és a Peugeot 308 GTi – mindegyik sajátos előnyökkel rendelkezik.
Ami azonban talán még fontosabb, az az, hogy az új Renaultsport Megane-nak jobbá kellett válnia az elődjénél, mivel a korábbi RS modellek legendás státuszt szereztek a pályára hangolt futóművük és vezethetőségük révén. Ennek érdekében a Renault egy kisebb, de erősebb, 276 lóerős, 1,8 literes turbómotort épített be (ugyanezt használja az Alpine A110 sportautó is), és a teljesítmény az első kerekekre jut, hatfokozatú kézi váltón vagy hatfokozatú duplakuplungos automatán keresztül – a vásárló választása szerint.
Leave a Comment