Megható közleményt jött az együttestől! A rajongók összetörtek! A Bik-ini több mint négy évtizede formálja a magyar rockkultúrát. Dalaik – mint a Közeli helyeken, Mielőtt végleg elmegyek, Adj helyet magad mellett – generációk életének részei. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kabin valódi mestermű: a brit kézműves kidolgozás és az ízlés tökéletes harmóniában van. A bézs bőrkárpit kék díszvarrással gyönyörű látvány – még ha nem is a legpraktikusabb választás a mindennapokra. A vezetői környezet egyenesen művészi, a kilátás kiváló, a tárolóhelyek bőségesek, a kezelőszervek ergonomikusak és kellemes tapintásúak, a dizájn pedig friss és modern maradt.
Ami a terepjáró képességeket illeti, a Range Rover továbbra is a kategória etalonja. A Terrain Response rendszer egyszerűen zseniális: a vezetőnek csupán el kell fordítania a választógombot az aktuális tereptípusnak megfelelő állásba, és az autó minden mást elintéz. Törmelékes, saras vagy sziklás talajon is lenyűgözően kapaszkodik, elnyeli az ütéseket és megőrzi a stabilitást.
Persze mindennek ára van. A Range Rover rendkívül drága, ha újonnan vesszük, még akkor is, ha az alapfelszereltsége bőkezű, ami tovább erősíti a luxus benyomást. A maradványértékek viszont nem túl kedvezőek – a nagy SUV-ok piaci hulláma ekkorra már lecsengőben volt. A tesztek során a TDV8 átlagosan 21,5 mérföldet tett meg gallononként (kb. 13,1 liter/100 km), ami nem tragikus, de nem is gazdaságos. A benzines változatok még ennél is többet fogyasztanak.
