Gyászba borult Kovács Kati oldala! Gyászol a család!

A család most először beszélt a családját ért tr/gé/iáról! Hatalmas veszteséget élt át Kovács Kati családja! Kovács Kati neve évtizedek óta egyet jelent a magyar könnyűzenével, ikonikus hangja és örökifjú személyisége nemzedékek szívébe lopta be magát. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a Genesis első nagy kihívása: egy 2.0 literes benzines kombit bemutatni a világjárvány idején, miközben mindenki SUV-t vesz, és az elektromos autókat komoly kedvezményekkel támogatják, különösen céges használatra. Ezért nem sok G70 Shooting Brake-et látni az utakon – pedig kár érte, mert nagyon élvezetes volt vele együtt élni.
Könnyen kezelhető, praktikus, az utastér logikusan van kialakítva, és vezetni is szórakoztató – sokkal inkább, mint a magasabb építésű autókat.
A tesztelt autó 2.0 literes Sport változat volt, amely akkor 41 995 fontba került (opciókkal együtt, amiből bőven volt). Akkoriban még elérhető volt hozzá egy 2.2-es dízel is. Ahogy a 3-as sorozat is, a G70 is egykor tipikus cégautó lett volna, főként vezetők számára, akik kompakt szedánok vagy kombik közül választottak.
Viszont a benzines G70 217 g/km CO₂-kibocsátása miatt 37%-os adósávba esik céges autóként, ami jelentősen megnehezíti az értékesítését.
Pedig a motor kellemes: nyolcfokozatú automata váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket, és van benne részlegesen önzáró differenciálmű is. Az infotainment rendszerben még a motorhang „hangosítását” is be lehet állítani a hangszórókon keresztül – a kezelőfelület igényes és jól használható, ráadásul nem terheli túl sok vezérlő funkcióval.
Rengeteg fizikai gomb van, így simán végig lehet vezetni egy utat anélkül, hogy a kijelzőhöz kellene nyúlni – feltéve, hogy indulás előtt beállítottad a vezetéstámogató rendszereket. Különben a sok csipogás és figyelmeztetés zavaró lehet.
A tesztautóban lévő Innovation csomag például nem adott plusz funkciókat az érintőképernyőhöz (ami jó), de hozott többek közt szélvédőre vetített kijelzőt, holttérfigyelőt, 360 fokos kamerarendszert és 3D-hatású műszereket. Ezek látványosak, de 3250 fontos felára akkor (vagy most 2670) sokaknak nem biztos, hogy megéri.
Leave a Comment