Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, június 15
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Gyászba borult Kovács Kati oldala! Gyászol a család!

    BY admin2025.06.13.

    A család most először beszélt a családját ért tr/gé/iáról! Hatalmas veszteséget élt át Kovács Kati családja! Kovács Kati neve évtizedek óta egyet jelent a magyar könnyűzenével, ikonikus hangja és örökifjú személyisége nemzedékek szívébe lopta be magát. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Ez a Genesis első nagy kihívása: egy 2.0 literes benzines kombit bemutatni a világjárvány idején, miközben mindenki SUV-t vesz, és az elektromos autókat komoly kedvezményekkel támogatják, különösen céges használatra. Ezért nem sok G70 Shooting Brake-et látni az utakon – pedig kár érte, mert nagyon élvezetes volt vele együtt élni.

    Könnyen kezelhető, praktikus, az utastér logikusan van kialakítva, és vezetni is szórakoztató – sokkal inkább, mint a magasabb építésű autókat.

    A tesztelt autó 2.0 literes Sport változat volt, amely akkor 41 995 fontba került (opciókkal együtt, amiből bőven volt). Akkoriban még elérhető volt hozzá egy 2.2-es dízel is. Ahogy a 3-as sorozat is, a G70 is egykor tipikus cégautó lett volna, főként vezetők számára, akik kompakt szedánok vagy kombik közül választottak.

    Viszont a benzines G70 217 g/km CO₂-kibocsátása miatt 37%-os adósávba esik céges autóként, ami jelentősen megnehezíti az értékesítését.

    Pedig a motor kellemes: nyolcfokozatú automata váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket, és van benne részlegesen önzáró differenciálmű is. Az infotainment rendszerben még a motorhang „hangosítását” is be lehet állítani a hangszórókon keresztül – a kezelőfelület igényes és jól használható, ráadásul nem terheli túl sok vezérlő funkcióval.

    Rengeteg fizikai gomb van, így simán végig lehet vezetni egy utat anélkül, hogy a kijelzőhöz kellene nyúlni – feltéve, hogy indulás előtt beállítottad a vezetéstámogató rendszereket. Különben a sok csipogás és figyelmeztetés zavaró lehet.

    A tesztautóban lévő Innovation csomag például nem adott plusz funkciókat az érintőképernyőhöz (ami jó), de hozott többek közt szélvédőre vetített kijelzőt, holttérfigyelőt, 360 fokos kamerarendszert és 3D-hatású műszereket. Ezek látványosak, de 3250 fontos felára akkor (vagy most 2670) sokaknak nem biztos, hogy megéri.

    Previous Post

    Válik Stohl András és a felesége

    Next Post

    Vádolják az anyát, mert gyermeke evett a boltban

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Esküvő helyett temetés! Mára MINDEN kiderült!

    E

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum