Gyászhír! Lukács Miki elvesztette

Lukács Miki napjai most mély gyászban telnek. Egy pótolhatatlan veszteség árnyékolta be az életét: valaki, aki a szívéhez a legközelebb állt, örökre elment. Olyan volt ez a kapcsolat, amit nehéz szavakkal leírni – egy kötelék, amit csak azok értenek igazán, akiknek a szeretet nem biológiai alapon dől el. Aki számára a család nem vérségi kérdés, hanem szívből fakadó elköteleződés.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renault Clio Sport Tourer az elegáns megjelenésű, ötajtós Clio hatchback alapjaira épül, és az átalakítás kombivá nagyrészt érintetlenül hagyta a karcsú vonalakat. A plusz hosszúság teljes egészében a hátsó kerékívek mögé került, a hátsó oldalablakok és a tetősínek pedig megkülönböztetik a Sport Tourert az alapmodelltől. Hátul a csomagtérajtó hasonló dőlésszögű, mint a hatchbacknél, és egészen a hátsó lökhárító közepéig nyílik lefelé. Az utastér megegyezik a hatchbackéval, így az alapváltozatokban sok a kemény műanyag, míg a magasabb felszereltségi szinteken jobb minőségű kidolgozás várható.
A Clio Sport Tourert azért tervezték, hogy több helyet kínáljon, mint a Clio hatchback, és bár ebben sikerrel jár, mégsem ez a legtágasabb kisautó-kombi a piacon. Ezt a címet a Skoda Fabia Combi birtokolja, amely a Clio 439/1 277 literes értékeit 505/1 485 literrel múlja felül. A Clio hátsó ülései teljesen síkba hajthatók 60/40 arányban, és alacsony, egyenes rakodóperem könnyíti meg a csomagtartó pakolását. Az utastér mérete megegyezik a Clio hatchbackével, így négy fő kényelmesen elfér, ötödik személynek azonban már szűkösebb lehet.
A Renault-nak nem a legjobb a híre a megbízhatóság terén, de a gyártó igyekszik javítani az imázsán. A Clio már egy ideje a piacon van, így az esetleges kezdeti problémákat vélhetően már kijavították. A vásárlók nyugalmát szolgálja a Renault 4+ csomagja is, amely négy évre szóló garanciát, szervizelést és országúti segélyszolgálatot tartalmaz. A biztonság a Clio egyik erőssége: a hatchback változat elérte az Euro NCAP ötcsillagos értékelését. Azonban a menetstabilizáló rendszer csak a magasabb felszereltségű GT Line modellekben tartozik az alapfelszereltséghez.
Leave a Comment